utroskab.. sige noget eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

mor til lille emma

Hej..

jeg søger lidt råd om hvad I ville gøre hvis I stod i min situation... er lidt i vildrede....

mig og min kæreste har et sæt venner, som vi ses med af og til.. De to fyrer kender hinanden fra barndommen af og jeg har lært pigen at kende gennem min kæreste.. Vi har kendt hinanden nu i ca. 3 år og jeg ses ca 1 gang hver 2. uge med hende..

Nu var mændene til noget koncert i lørdags og da min kæreste kom hjem, var det første han sagde:" Nå, så har x dummet sig!!" vi snakker så om det og det viser sig, at den anden fyr, har mødt en pige derude, som han tidligere har haft lidt kørerende med.. Han danser med hende og kysser hende, om det er på kinden eller munden vidste min fyr ikke...

min fyr, sagde til ham at det ikke var særlig smart, for han havde jo hende derhjemme osv. men ja... Hvad f...... gør jeg nu??

jeg sagde til min kæreste at jeg var nødt til at sige det til min veninde, men så blev han lidt sur og sagde, at det ikke kunne passe jeg skulle fortælle det, og det må de selv klare..

jeg føler mig som en dårlig veninde hvis jeg ikke siger det til hende, men på den anden side, kan jeg godt se, at jeg burde blande mig udenom... Min kæreste sagde, at hvis fyren finder ud af, jeg har sagt det til hans pige, så ville han blive meget sur på min kæreste..

Amen, hvad skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

2721

Hårdt sagt syntes jeg ikke det til kommer dig at blande dig. Kan godt forstå du ikkke har lyst til at hemmeligholde det for din veninde, men din kæreste fik det at vide i fortrolighed og valgte at betro dig. Derfor syntes jeg ikke du kan sige det videre

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

mor til lille emma skriver:

Hej..

jeg søger lidt råd om hvad I ville gøre hvis I stod i min situation... er lidt i vildrede....

mig og min kæreste har et sæt venner, som vi ses med af og til.. De to fyrer kender hinanden fra barndommen af og jeg har lært pigen at kende gennem min kæreste.. Vi har kendt hinanden nu i ca. 3 år og jeg ses ca 1 gang hver 2. uge med hende..

Nu var mændene til noget koncert i lørdags og da min kæreste kom hjem, var det første han sagde:" Nå, så har x dummet sig!!" vi snakker så om det og det viser sig, at den anden fyr, har mødt en pige derude, som han tidligere har haft lidt kørerende med.. Han danser med hende og kysser hende, om det er på kinden eller munden vidste min fyr ikke...

min fyr, sagde til ham at det ikke var særlig smart, for han havde jo hende derhjemme osv. men ja... Hvad f...... gør jeg nu??

jeg sagde til min kæreste at jeg var nødt til at sige det til min veninde, men så blev han lidt sur og sagde, at det ikke kunne passe jeg skulle fortælle det, og det må de selv klare..

jeg føler mig som en dårlig veninde hvis jeg ikke siger det til hende, men på den anden side, kan jeg godt se, at jeg burde blande mig udenom... Min kæreste sagde, at hvis fyren finder ud af, jeg har sagt det til hans pige, så ville han blive meget sur på min kæreste..

Amen, hvad skal jeg gøre???

Det altid rigtig svært i sådan en situation..
Ville umiddelbart ikk sige noget, nu din kæreste er indblandet.
Noget andet hvis det var noget du fik at vide af en i "byen"

Anmeld

14. februar 2011

Corn

Du bryder forhåbentlig ikke tilliden mellem din kæreste og dig... Han har jo sagt det til dig i fortrolighed...

Anmeld

14. februar 2011

mor til lille emma

Macaab: Ja det er det jeg mener... Jeg vil jo heller ikke havde han ikke kan sige noget til mig uden jeg sladrer.. Men han så det selv, så det er ikke noget den anden fyr har sagt til ham..

Åhh jeg synes det er så svært! Burde ikke blande mig og ved heller ikke om jeg gør det..

Anmeld

14. februar 2011

twinny

Macaab skriver:

Du bryder forhåbentlig ikke tilliden mellem din kæreste og dig... Han har jo sagt det til dig i fortrolighed...

det vil jeg også sige.....

Anmeld

14. februar 2011

Mumto3

Jeg tænker også at det er mellem dig og din kæreste.

Du kan stille dig selv spørgsmålet: hvem er jeg mest fortrolig med? Veninden eller kæresten? Hvem af de to vil du helst være loyal over for, og hvem vil du helst have skal være loyal overfor dig? Hvem vil DU helst dele hemmeligheder med, som andre ikke må få at vide?

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Puslingen skriver:

Hårdt sagt syntes jeg ikke det til kommer dig at blande dig. Kan godt forstå du ikkke har lyst til at hemmeligholde det for din veninde, men din kæreste fik det at vide i fortrolighed og valgte at betro dig. Derfor syntes jeg ikke du kan sige det videre

Anmeld

14. februar 2011

Pena

mor til lille emma skriver:

Macaab: Ja det er det jeg mener... Jeg vil jo heller ikke havde han ikke kan sige noget til mig uden jeg sladrer.. Men han så det selv, så det er ikke noget den anden fyr har sagt til ham..

Åhh jeg synes det er så svært! Burde ikke blande mig og ved heller ikke om jeg gør det..

Du kunne jo evt tage en snak med kammeraten, og sige hvad du ved. Og måske sige at hører du noget lignende igen, siger du det til hende. Det lyder jo som om det evt ikke var så slemt, men så ved han hvad konsekvensen er hvis han gør det igen. Og så synes jeg heller ikke nogen kan bebrejde dig for at sige noget næste gang.

Jeg har oplevet utroskab hvor det var foregået i 1½ år, og min nabo vidste det. Jeg er meget ked af han ikke fortalte mig noget.

Anmeld

14. februar 2011

Krabben

Hej

Jeg synes ikke du skal sige noget...

MEN jeg synes samtidigt dig og kæresten skal tage en snak om, hvad I kan tillade jer at fortælle hinanden og så kræve det forbliver fortroligt.

Hvis min kæreste fortalte mig at en af mine veninders fyr havde været utro, ville jeg blive edderspændt over at få at vide jeg skulle holde det for mig selv. Så ville jeg hellere han ikke havde fortalt det, for jeg ville have det SÅ dårligt over at holde sådan noget hemmeligt for en jeg holder så meget af. Selvfølgeligt skal der være fortrolighed mellem dig og din kæreste, men man må også godt tænke sig om, før man fortæller om så vigtige ting.

Mvh

Krabben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.