Malene84 skriver:
Nu skal det ikke lyde som om jeg har den perfekte mand, FOR DET HAR JEG IKKE!!!! haha. Men han har gjort alle punkterne undtagen at hoppe op af glæde over min graviditet (der var jo to... ha ha ha ha)
Men faktisk har han været guld værd under min graviditet. Jeg blev godt nok heller aldrig det hormonelle monster som mange andre... jeg fik heller aldrig lyst til noget speciel mad (heller ikke om natten) og jeg kunne alt det jeg kunne før jeg blev gravid (selv med to basser i maven).
Så tror der er lige så mange klicheer om den gravide kvinde som om den kommende fader

"Så tror der er lige så mange klicheer om den gravide kvinde som om den kommende fader"
Meget ening. Tror faktisk at en del gravide kvinder giver slip på selvkontrollen, fordi det er "ok" når man er gravid at te sig åndssvagt.
Anyway, min mand har altid gerne ville ha børn, jeg skulle overtales - og er stadig ved at skide grønne grise med jævne mellemrum, over at jeg lod mig overtale.
Han blev MEGET glad da jeg fortalte ham at jeg var gravid, og det var en sand pine for ham at vi skulle holde det hemmeligt en hel måned, indtil vores bryllup.
Jeg har ikke oplevet nogen "cravings", men pga kvalme har det været meget uforudsigeligt hvad jeg har kunnet spise - her har han været fantastisk, og har hentet hvad jeg mente jeg kunne spise hver eneste gang, uanset tidspunkt. Han er ikke blevet sur over de mindre formuer jeg har brugt på alt mulig mystisk mad, fordi jeg bestemt mente at NU havde jeg fundet mirakelkuren.
Han står for rengøringen, uden brok, men det har han nu altid gjort. Han skal dog stadig huskes på det flere gange, og mener åbentbart ikke at aftørring af støv og gulvvask er selvfølge ifht rengøring?
Selv da jeg jog ham 2 etager ned, i frost og blæst, for at ryge, tog han det faktisk pænt. Jeg kunne simpelthen ikke tåle røglugten, og ville desuden gerne selv stoppe eller i det mindste skære ned på smøgerne. Efter lidt tid er det blevet selvfølge for ham, og et er jeg glad for, da jeg påtænker at være benhård ifht rygning OGSÅ når baby kommer.
Men synes det lyder som om at du skal snakke lidt mere med din mand om projektet, og dine forventninger til ham. HVIS i beslutter jer for at lave en lille baby, så forbered dig på (hvis du allerede nu er i tvivl) at du måske ikke synes at det er fantastisk når du står med de to streger - og forbered dim mand på at du måske vil have det sådan.
for at alt går som du/i ønsker det