Kan man blive gravid med en spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Holbæktrunten

Ni-ko-li-ne skriver:

hej søde

undskyld jeg ikke har fået svaret dit PB endnu

men du er ikke glemt...

jeg tænker på, at en hormon spiral indeholder samme hormon som mini piller, og med dem pletblødte jeg bare hele tiden!

hormoner kan også få det til at spænde i brysterne

Lige mine ord!  Plus, nogle med hormonspiral får sjældent eller slet ikke deres menstruation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Orkide86

Tak for jeres svar.. sser lige tiden an

Anmeld

15. februar 2011

mahanna

Hejsa

Ved godt det her nok lyder lidt dumt, men min venninde gik til lægen og fik sat en spiral op, da hun ikke skulle ha flerer børn, lige pt og 4 mdr senger var hun ved lægen igen, fordi hun føldte sig gravid, og vupti hun var gravid, meget fortvivlet spurte hun lægen hvordan det kunne ske, og han sage efter undresøgelsen af hende, at hun ikke længer hadet spiralen, da hun brugte tamponger, når hun hadet sin men, og så kan man få trukket den med ud uden man mærker det, så man kan sagtens blive gravid men/uden spiral

Anmeld

15. februar 2011

Maddox

Min mor gik engang i mødregruppe med en, som var blevet gravid med spiral 2 gange

Så det kan altså ske! Jeg stoler dog blindt på at min virker. Da jeg fik taget den sidste ud, testede jeg positiv allerede efter første æl, så den må have virket da den sad i. Og den jeg har nu, lader også til at have den samme ønskede effekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.