Kan man blive gravid med en spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.528 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Orkide86

Hej piger..

Skal lige høre, kan man blive gravid med en spiral,? jeg fik den lagt op i oktober.. og mig og kæresten har sjældent sex uden gummi, men har da gjort det et par gange uden..

Men nusynes jeg det spænder lidt i brysterne.. og har lidt plet blødning.. ved ikke om der er noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

lauras*mor*

der er en lille risiko/chance... er det kobberspiral så er der 2% og hormonspiral er det vist kun 1 eller mindre %...

Så svaret er ja, men risikoen er ret lille.. ligesom at man også kan på p-piller osv..

Du må bare teste eller tage til lægen..

Anmeld

14. februar 2011

Orkide86

lauras*mor* skriver:

der er en lille risiko/chance... er det kobberspiral så er der 2% og hormonspiral er det vist kun 1 eller mindre %...

Så svaret er ja, men risikoen er ret lille.. ligesom at man også kan på p-piller osv..

Du må bare teste eller tage til lægen..

Det er en homon spiral..

Anmeld

14. februar 2011

Snefnug1984

Ingen prævention er 100% sikker.. med spiral, p-piller mm. er der altid 1-2% risiko for at blive gravid..

Anmeld

14. februar 2011

afrobabies

Mirjam123 skriver:

Hej piger..

Skal lige høre, kan man blive gravid med en spiral,? jeg fik den lagt op i oktober.. og mig og kæresten har sjældent sex uden gummi, men har da gjort det et par gange uden..

Men nusynes jeg det spænder lidt i brysterne.. og har lidt plet blødning.. ved ikke om der er noget??

Jeg har hørt at det ikke er helt umuligt at blive gravid, selvom man har en spiral, har dog ikke selv erfaringer med det, men mon ikke du lige skulle prøve med en test... Hvornår har du sidst haft mens?

Anmeld

14. februar 2011

Orkide86

victoria2008 skriver:

Jeg har hørt at det ikke er helt umuligt at blive gravid, selvom man har en spiral, har dog ikke selv erfaringer med det, men mon ikke du lige skulle prøve med en test... Hvornår har du sidst haft mens?

Den har været meget ureglmæssig efter jeg fik spiralen op.. men en tre uger siden ca

Anmeld

14. februar 2011

Orkide86

Snefnug26 skriver:

Ingen prævention er 100% sikker.. med spiral, p-piller mm. er der altid 1-2% risiko for at blive gravid..

Må prøve tage en test en af dagene.. Synes bare det er mærkeligt det spænder i brysterne.

Anmeld

14. februar 2011

afrobabies

Mirjam123 skriver:

Den har været meget ureglmæssig efter jeg fik spiralen op.. men en tre uger siden ca

Ok, så er det selvfølgelig sværtat sige, men hvis du havde ægløsning for en uges tid siden, så er det jo normalt med noget plet blødning nu, fordi så har ægget sat sig fast i livmoderen.....

Anmeld

14. februar 2011

Orkide86

victoria2008 skriver:

Ok, så er det selvfølgelig sværtat sige, men hvis du havde ægløsning for en uges tid siden, så er det jo normalt med noget plet blødning nu, fordi så har ægget sat sig fast i livmoderen.....

Ja det er jo det. men kan vel ikke engang teste endnu?

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Min gamle matematik lærers kone fik sat en op, kort tid efter blev hun gravid alligevel..

Så ja,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.