Valentine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

TbCp

Jeg har da planer om at tage op at træne og så kan manden passe barn og lave mad imens

Så bare en helt almindelig dag her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Kvindemin

Her byder dagen på stor buket blomster og 3 retters på restaurant. Vi har ikke rigtig forkælet os selv med god mad ude de sidste mange år. Så selvom vi har Mickas på 4 mdr. trænger vi til forkælelse, så barnepigen kommer kl. 19.30
Det er noget andet at være ude, end hjemme altid <3

Anmeld

14. februar 2011

K.Rehder

Min kære kæreste har altid svoret på at han ALDRIG vil holde valentines dag , men han har nu alligevel inviteret mig ud og spise i aften

Tror måske også det kommer sig lidt af at han gerne vil forkæle vores forhold inden prinsessen kommer

Anmeld

14. februar 2011

Maddox

Jeg har børnene i denne uge, og de er begge lidt småsyge, så det bliver ikke til det vilde..

Men her tyvstartede vi lidt og kæresten lavede den skønneste Valentines-middag igår - Sååå skønt at have fundet en kæreste som elsker at lave mad, og tilmed er super god til det  Også gaverne tyvstartede han med og jeg fik en fed knagerække som jeg havde ønsket mig (havde nemlig ikke nogen, efter jeg er flyttet)

Idag startede jeg med at få gave på sengen - frækt undertøj

Og så startede vi morgenen med æg og bacon, og hvad dertil ellers tilhører, inden kæresten tog på job.

I aften er det så min tur til at forkæle ham, med lækker mad og gaver, og lidt forførelse i det nye undertøj

Anmeld

14. februar 2011

Frøken J.

Jamen min mand er bare dejlig! Åbnede for lidt siden døren for en dame fra Interflora. Hun havde BÅDE en mega flot bukset blomster OG en gaveæske med div. lækre ting i favnen til mig fra min elskede kæreste. Kan ikke lade være at fælde en tåre af rørthed, især når det er en dag, hvor kvalmen er virkelig slem, hvorfor man er lidt i dårligt humør!

Anmeld

14. februar 2011

Sof

Herhjemme står den på hygge hele dagen. Aftensmaden bliver indtaget når tullen er puttet og menuen er: Brændene kærlighed i stearinlysets skær og bagefter bliver det en film med tilhørende nusning på sofaen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.