Valentine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Brams

henh01 skriver:

Hej

Nu det absolut er ved at være en del af det danske gøremed at holde Valentines dag, hvad skal I så lave med jeres mænd i dag?

Ved godt at mange ikke gider holde den, er lidt selv af samme opfattelse, men I kan jo bare lade være at svare

Min mand er på job i dag og kommer først hjem i morgen  kl. 15 så min Valentines dag skal gå med mine 2 børn. Overvejer dog alligevel at smutte forbi mandens arbejde med en overlevelses kurv hvori der er slik, sodavand og en lejet dvd film så han nemmere kan komme gennem sin 30 timers lange vagt.

Dagen står på god mad og hygge derhjemme (fordi vi har Lærke på 15 mdr., så tager vi ikke ud og spiser, hun kommer nemlig i seng 18.30) og så har vi hver fået en iPhone 4 af hinanden - jubiiiiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

TroldeMor<3

henh01 skriver:

Det er altid så hyggeligt at komme ud at spise.. Her står den på middag hos mormor og morfar da dagen kan blive meget lang med 2 børn og hund når man er alene.. haha

Smil det kan jeg godt forstå - men det er altid dejligt at komme ud, og det så er på resturant eller familie besøg

Ihvertfald håber jeg det bliver en dejlig aften for jer

Anmeld

14. februar 2011

henh01

Brams skriver:

Dagen står på god mad og hygge derhjemme (fordi vi har Lærke på 15 mdr., så tager vi ikke ud og spiser, hun kommer nemlig i seng 18.30) og så har vi hver fået en iPhone 4 af hinanden - jubiiiiii

uha en fin gave

Vi har heller ikke været ude at spise efter Noam er kommet til for 3 mdr siden. Men man kan jo også sagtens lave lækker mad hjemme.

Anmeld

14. februar 2011

henh01

natloa skriver:

Smil det kan jeg godt forstå - men det er altid dejligt at komme ud, og det så er på resturant eller familie besøg

Ihvertfald håber jeg det bliver en dejlig aften for jer

Ja det er skønt at slippe for opvask. haha

Tak og i lige måde

Anmeld

14. februar 2011

Brams

henh01 skriver:

uha en fin gave

Vi har heller ikke været ude at spise efter Noam er kommet til for 3 mdr siden. Men man kan jo også sagtens lave lækker mad hjemme.

Ja det er super lækkert men en tlf.

Ja og man har heller ikke samme behov synes jeg for at komme ud. Vi hygger os rigtig fint hjemme og kan når hun bliver lidt ældre tage mere ud

Anmeld

14. februar 2011

Rosa

Vi skal ikke rigtig noget, vi skal bare hygge som vi plejer, så tager vi revance en anden dag hvor der er mere overskud og ro på 

Anmeld

14. februar 2011

nvm

henh01 skriver:

Som jeg så i godmorgen dk i går så skal man bare skrive i sin status på facebook: "Will you be mig Valentine" og så håbe der var en der bed på så man kunne komme ud.. Griner

Du må ud på møntvaskerier rundt omkring, er det ikke altid der de søde fyre findes?

haha jamen jeg har ingen på min  facebook liste jeg vil date

men jeg søger nu heller ingen, har det skønt med at være alene mor til mine  smukke tøser

Anmeld

14. februar 2011

eElak

Jeg har ingen mand, så skal bare være sammen med knægten.. Som får besøg af sin morfar i dag...

Jeg skulle have været på en date, men det sluttede i lørdags...

Anmeld

14. februar 2011

Chillien

nvm skriver:

jeg er alene, så jeg får ingen ting

men jeg overlever nok hehe

Hva med lidt selvforkælelse? Man behøver ikk altid andre for at blive nusset om

Anmeld

14. februar 2011

Mumto3

nvm skriver:

jeg er alene, så jeg får ingen ting

men jeg overlever nok hehe

Rundetårn arrangere den helt store valentines aften med levende lys, champange på toppen af tårnet, hjerteformet chokolade osv, MEN Trinitatis Kirke (som rundetårn er kirketårn til, så det er en og samme bygning) de arrangere så Valentines aften for SINGLER, og det plejer at være en kæmpe succes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.