Valentine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

henh01

Hej

Nu det absolut er ved at være en del af det danske gøremed at holde Valentines dag, hvad skal I så lave med jeres mænd i dag?

Ved godt at mange ikke gider holde den, er lidt selv af samme opfattelse, men I kan jo bare lade være at svare

Min mand er på job i dag og kommer først hjem i morgen  kl. 15 så min Valentines dag skal gå med mine 2 børn. Overvejer dog alligevel at smutte forbi mandens arbejde med en overlevelses kurv hvori der er slik, sodavand og en lejet dvd film så han nemmere kan komme gennem sin 30 timers lange vagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Sabsy

henh01 skriver:

Hej

Nu det absolut er ved at være en del af det danske gøremed at holde Valentines dag, hvad skal I så lave med jeres mænd i dag?

Ved godt at mange ikke gider holde den, er lidt selv af samme opfattelse, men I kan jo bare lade være at svare

Min mand er på job i dag og kommer først hjem i morgen  kl. 15 så min Valentines dag skal gå med mine 2 børn. Overvejer dog alligevel at smutte forbi mandens arbejde med en overlevelses kurv hvori der er slik, sodavand og en lejet dvd film så han nemmere kan komme gennem sin 30 timers lange vagt.

Goood Ide

Jeg vil også have en kurv Skal jeg sende adr. i PB?

Jeg har ikke tænkt mig det vilde, men har købt nogle hjerte lys jeg sætter op, også skal manden bare forkæles..

Btw hvad arbejder din mand med??

Anmeld

14. februar 2011

henh01

Bubbes skriver:

Goood Ide

Jeg vil også have en kurv Skal jeg sende adr. i PB?

Jeg har ikke tænkt mig det vilde, men har købt nogle hjerte lys jeg sætter op, også skal manden bare forkæles..

Btw hvad arbejder din mand med??

Hahahaha

Lyder hyggeligt med lys og romantik..

Min mand arbejder på en behandlingsinstitution for børn og unge.

Anmeld

14. februar 2011

TroldeMor<3

hehe jeg har selv været typen der har tænkt:

"Valentines day ?? Nej det er bare noget de laver for at tjene ekstra penge ! "

Men da min kæreste så har inviteret mig på resturant i aften, kan jeg godt mærke piben for en anden lyd :b Det er vel altid dejligt med lidt ekstra opmærksomhed

Så det bliver en god middag - og ellers hygge derhjemme bagefter

Anmeld

14. februar 2011

nvm

jeg er alene, så jeg får ingen ting

men jeg overlever nok hehe

Anmeld

14. februar 2011

henh01

natloa skriver:

hehe jeg har selv været typen der har tænkt:

"Valentines day ?? Nej det er bare noget de laver for at tjene ekstra penge ! "

Men da min kæreste så har inviteret mig på resturant i aften, kan jeg godt mærke piben for en anden lyd :b Det er vel altid dejligt med lidt ekstra opmærksomhed

Så det bliver en god middag - og ellers hygge derhjemme bagefter

Det er altid så hyggeligt at komme ud at spise.. Her står den på middag hos mormor og morfar da dagen kan blive meget lang med 2 børn og hund når man er alene.. haha

Anmeld

14. februar 2011

henh01

nvm skriver:

jeg er alene, så jeg får ingen ting

men jeg overlever nok hehe

Det er det samme her.. Kæresten mente ellers jeg burde købe mig den halskæde jeg længe har været forelsket i, men synes vi har nok at bruge penge på, da vi har barnedåb lige op over.

Godt vi har baby så kan vi "ensomme" kvinder sidde her, mens andre er ude. Griner

Anmeld

14. februar 2011

nvm

henh01 skriver:

Det er det samme her.. Kæresten mente ellers jeg burde købe mig den halskæde jeg længe har været forelsket i, men synes vi har nok at bruge penge på, da vi har barnedåb lige op over.

Godt vi har baby så kan vi "ensomme" kvinder sidde her, mens andre er ude. Griner

hehe men mente nu at jeg er single

ellers sødt af din kæreste, ville da være skønt med en fin kæde

Anmeld

14. februar 2011

henh01

nvm skriver:

hehe men mente nu at jeg er single

ellers sødt af din kæreste, ville da være skønt med en fin kæde

Som jeg så i godmorgen dk i går så skal man bare skrive i sin status på facebook: "Will you be mig Valentine" og så håbe der var en der bed på så man kunne komme ud.. Griner

Du må ud på møntvaskerier rundt omkring, er det ikke altid der de søde fyre findes?

Anmeld

14. februar 2011

Maja_4000

Jeg er faktisk imod valentine :b Og havde også sagt til kæresten , at jeg synes det bare skulle være en "normal" mandag 

Men i morges står han så op og laver æg og bacon til mig inden han tager på arbejde .. + Han havde købt den halskæde jeg har ønsket mig de sidste .. Seks år eller sådan noget  Så selvom jeg er imod det , er jeg glad for dagen i år  

Han er nu på arbejde , og er først hjemme klokken 21 .. Men jeg håber Caroline sover når han kommer hjem , og så laver jeg god mad til ham (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.