Jeg ved ikke hva jeg skal gøre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

B&J

JulieE skriver:

Jeg mener helt bestemt heller ikke hun skal lyve for kæresten omkring overtrækket -aftalt med banken eller ej   Dte var blot et konkret forslag til at få styr på den økonomiske side af sagen.

Der er helt bestemt et problem med kæresten, der også skal tage hånd om. Jeg kunne bestemt ikke leve sammen med en mand der reagere på den måde!!

nemlig.... men det ville da være bedre regning var ude af verden og han betalte mad resten af månede så mange dage er der nu heller ik tilbage og slet ikke hvis han har pengene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

JulieE

B&J skriver:

nemlig.... men det ville da være bedre regning var ude af verden og han betalte mad resten af månede så mange dage er der nu heller ik tilbage og slet ikke hvis han har pengene

Helt klart!!!

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved du hvad jeg syntes helt ærligt du skal snakke med dine forælder om du ikke kan flytte der hjem ind til du kan finde en ny lejlighed for det forhold du er i er bare ikke godt for dig og ved jo ikke om i har barn... men jeg syntes du skal komme væk for din skyld og for dit barns hvis der er et barn... for han kan bare ikke være bekendt af blive sur over du bruger penge på en regning og han kan også betale.. sådan er det i et forhold...

Jo vi har en datter..

Jeg vil prøve snakke med ham..

Anmeld

14. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Jo vi har en datter..

Jeg vil prøve snakke med ham..

det syntes jeg er en super ide men også få snakket om jeres forhold for det hele går ud over jeres datter hvis du er ked har det hårdt osv. hun kan mærke det hele og det skal ikke ramme hende

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det syntes jeg er en super ide men også få snakket om jeres forhold for det hele går ud over jeres datter hvis du er ked har det hårdt osv. hun kan mærke det hele og det skal ikke ramme hende

Jeg vil prøve.. Puha.. synes det er hårdt..

Anmeld

14. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg vil prøve.. Puha.. synes det er hårdt..

ja det er super hårdt men det er meget vigtigt i får styr på det ellers er der vist snart en mulighed tilbage og især når du skriver i ikke har det så godt... tror virkelig der er en masse der skal snakke om... for man skal slet ikke være bange usikker i et forhold hvis man er skal det løses

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det er super hårdt men det er meget vigtigt i får styr på det ellers er der vist snart en mulighed tilbage og især når du skriver i ikke har det så godt... tror virkelig der er en masse der skal snakke om... for man skal slet ikke være bange usikker i et forhold hvis man er skal det løses

Tak for din hjælp..

Jeg vil prøve snakke med ham, selv om det ikke er det nemmeste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.