Jeg ved ikke hva jeg skal gøre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

B&J

JulieE skriver:

Helt enig!! Det nytter jo ikke noget at blive sur

nemlig syntes det er bedre hun får styr på han ikke bliver sur ind det er af gå i banken og lyve for kæreste eller han ikke ved noget det er jo ikke et forhold og man skal jo ikke være bange for den man er sammen med så er det jo ikke den rigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Anonym trådstarter

D-Micka skriver:

I er jo et par, så i må da kunne finde ud af det sammen

Og en regning er jo noget der skal betales.. Det må han da kunne forstå.. Det vil jeg ikke kalde at rulle pengene op..

Ja ved godt det burde være sådan. men han blir så sur.. men må bare prøve snakke med ham om det.

Anmeld

14. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

sådan er han desværre.. han mener jeg bare bruger og bruger mine penge, men jeg bruger bare penge på vores datter og mad til os. men det forstår han ikke. han tror jeg nuller dem op.

jamen han skal da også betale mad til jer tror du ikke du skal tage en virkelig virkelig god og lang snak med ham om penge og få styr på det hele så i betaler lige meget så du har nogle penge til af gå og nusse for...

og man skal altså ikke være bange for den mand man er sammen med det er ikke et sundt forhold

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig syntes det er bedre hun får styr på han ikke bliver sur ind det er af gå i banken og lyve for kæreste eller han ikke ved noget det er jo ikke et forhold og man skal jo ikke være bange for den man er sammen med så er det jo ikke den rigtige

Jeg er bange for at fortælle han det. ved hvordan han vil regere.. og vil sige det er mit problem.

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

Kære dig...

Først et stort knus - det er hårdt når man er økonomisk nede, og det påvirker både sind og humør...

Men jeg forstår simpelthen ikke din frygt for kærestens reaktion - han har da bare at hjælpe dig ... regner ikke med at du har brugt pengene for sjov... (på pjat og dig selv)

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er for en regning der er tale om - men det er da muligt at ringe til den udskrevne regning og bede om at få den delt op eller måske vente med indbetaling til man har flere penge - det har jeg da måtte prøve da jeg lige flyttede for mig selv - og mit buget ikke helt var med mig.... har også ringet til min banK og bedt om et mindre godkendt overtræk - måske det var en løsning at ringe til banken...?

og så lige en sidste ting... SNAK MED DIN KÆRESTE.. man kan ikke leve i et parforhold og frygte for ens kæreste/mand - lige meget hvad !!!

(kunne dine forældre måske låne dig lidt penge ?)

Knus Pia, som håber du finder en god løsning...

Anmeld

14. februar 2011

D-Micka

B&J skriver:

jamen han skal da også betale mad til jer tror du ikke du skal tage en virkelig virkelig god og lang snak med ham om penge og få styr på det hele så i betaler lige meget så du har nogle penge til af gå og nusse for...

og man skal altså ikke være bange for den mand man er sammen med det er ikke et sundt forhold

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Jeg ville prøve alligevel... Langt de fleste er langt mere forstående, når man selv ringer og snakker med dem.

Ja kan godt være jeg skulle prøve det.

Anmeld

14. februar 2011

JulieE

B&J skriver:

Jeg mener helt bestemt heller ikke hun skal lyve for kæresten omkring overtrækket -aftalt med banken eller ej   Dte var blot et konkret forslag til at få styr på den økonomiske side af sagen.

Der er helt bestemt et problem med kæresten, der også skal tage hånd om. Jeg kunne bestemt ikke leve sammen med en mand der reagere på den måde!!

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Vi har det ikke så godt sammen i forvejen..

Anmeld

14. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Vi har det ikke så godt sammen i forvejen..

ved du hvad jeg syntes helt ærligt du skal snakke med dine forælder om du ikke kan flytte der hjem ind til du kan finde en ny lejlighed for det forhold du er i er bare ikke godt for dig og ved jo ikke om i har barn... men jeg syntes du skal komme væk for din skyld og for dit barns hvis der er et barn... for han kan bare ikke være bekendt af blive sur over du bruger penge på en regning og han kan også betale.. sådan er det i et forhold...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.