Jeg ved ikke hva jeg skal gøre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen..

Jeg skriver som anonym, da det er om min økonomi..

Jeg ved bare ikke hva jeg skal gøre, her ikke flere penge til resten af måneden, der var lige en regning jeg ikke havde set komme, så nu står jeg med minus på kontoen, jeg tør ikke fortælle min kæreste det, han bliver tosset.. ved bare ikke hva jeg skal gøre.. jeg er under uddannelse og går på grundforløbet og har ikke råd til benzin resten af måneden.. åhh ha er så ked af det ved ikke hva jeg skal gøre.. gør bare så ondt og har det så skidt psykisk..

Åhh skulle lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Godmorgen..

Jeg ved bare ikke hva jeg skal gøre, her ikke flere penge til resten af måneden, der var lige en regning jeg ikke havde set komme, så nu står jeg med minus på kontoen, jeg tør ikke fortælle min kæreste det, han bliver tosset.. ved bare ikke hva jeg skal gøre.. jeg er under uddannelse og går på grundforløbet og har ikke råd til benzin resten af måneden.. åhh ha er så ked af det ved ikke hva jeg skal gøre.. gør bare så ondt og har det så skidt psykisk..

Jamen hvis de kæreste elsker dig forstår han da også den regning skulle betales så må han da give jer mad på bordet resten af måneden.... bor i ikke sammen??? har i fælles økonomi eller hver for sig??

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen hvis de kæreste elsker dig forstår han da også den regning skulle betales så må han da give jer mad på bordet resten af måneden.... bor i ikke sammen??? har i fælles økonomi eller hver for sig??

Nej vi har ikke fælles økonomi.. Og jo vi bor sammen.. Han blir bare så gal.. og han vil ikke kunne forstå det..

Anmeld

14. februar 2011

JulieE

Øv for en træls en!! Jeg ville ringe til banken og forklare situationen og be' om en bevilget overtræk...

Anmeld

14. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Nej vi har ikke fælles økonomi.. Og jo vi bor sammen.. Han blir bare så gal.. og han vil ikke kunne forstå det..

Jamen søde dig da hvad skal han blive sur over???? regninger skal betales.... hvis han er sådan hvorfor laver i så ikk et budget hvor der står hvem der skal betale hvad også alle de regner man ikke tror kommer så er i dækket ind... syntes slet ikke han kan være bekendt af blive sur på nogle måde

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen søde dig da hvad skal han blive sur over???? regninger skal betales.... hvis han er sådan hvorfor laver i så ikk et budget hvor der står hvem der skal betale hvad også alle de regner man ikke tror kommer så er i dækket ind... syntes slet ikke han kan være bekendt af blive sur på nogle måde

sådan er han desværre.. han mener jeg bare bruger og bruger mine penge, men jeg bruger bare penge på vores datter og mad til os. men det forstår han ikke. han tror jeg nuller dem op.

Anmeld

14. februar 2011

JulieE

B&J skriver:

Helt enig!! Det nytter jo ikke noget at blive sur

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Øv for en træls en!! Jeg ville ringe til banken og forklare situationen og be' om en bevilget overtræk...

Ja kunne være jeg skulle det. har bare dårlig erfaring med banken..

Anmeld

14. februar 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Godmorgen..

I er jo et par, så i må da kunne finde ud af det sammen

Og en regning er jo noget der skal betales.. Det må han da kunne forstå.. Det vil jeg ikke kalde at rulle pengene op..

Anmeld

14. februar 2011

JulieE

Anonym skriver:

Ja kunne være jeg skulle det. har bare dårlig erfaring med banken..

Jeg ville prøve alligevel... Langt de fleste er langt mere forstående, når man selv ringer og snakker med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.