tak fordi idag trine :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

JustAnotherName

Metchen skriver:

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag.

Jeg er så glad for at jeg kom med, og mødte jer skønne damer. Det var vist ikke noget problem at finde på noget at sige, som jeg havde frygtet.

Niller har taget en masse billeder, som jeg vil lægge ind i et lukket album herinde, sammen med de billeder Mette tog. Så har vi dem samlet.

Mange kram herfra - Mette.

Åhh, jeg vil også RIGTIG GERNE se billeder af alt det skønne, som jeg desværre selv gik glip af.... Må jeg bede om koden til albummet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Tror faktisk der ville blive sat lås på computeren herhjemme så

også her!!

Anmeld

14. februar 2011

LIZO

glæder mig til at se billederne

Anmeld

14. februar 2011

oo

iiiih, det var så dejligt I ville komme billederne er helt fantastiske!! (og Søren var diplomatisk og sagde at den dobbelthage jeg så yndigt fremviser på hvert eneste billede må skyldes noget widescreen halløj med Nillers kamera, for den findes I HVERT FALD ikke i virkeligheden )

Anmeld

14. februar 2011

Rosa

Metchen skriver:

Jeg er så glad for at jeg kom med, og mødte jer skønne damer. Det var vist ikke noget problem at finde på noget at sige, som jeg havde frygtet.

Niller har taget en masse billeder, som jeg vil lægge ind i et lukket album herinde, sammen med de billeder Mette tog. Så har vi dem samlet.

Please, jeg vil så gerne se de billeder 

Anmeld

14. februar 2011

LIZO

de super gode  

Anmeld

14. februar 2011

NaFe

Metchen skriver:

vil også meget gerne se billeder....godt i alle havde en dejlig dag sammen...

Anmeld

14. februar 2011

lion

Metchen skriver:

Jeg vil også gerne se billeder

Anmeld

14. februar 2011

Ida.

FANTASTISKE billeder....åh hvor ser det bare HYGGELIGT ud altså...*suk*

Anmeld

14. februar 2011

ChatH

idamaria83 skriver:

FANTASTISKE billeder....åh hvor ser det bare HYGGELIGT ud altså...*suk*

hvor fandt i billederne?? jeg ved ikke om min computer driller men kan ikke finde dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.