tak fordi idag trine :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Jules

TbCp skriver:

Ihh vil du ikke sende koden? Vil så gerne se de billeder..... og hvad jeg gik glip af Stadig dybt midsundelig!

Jeg vil også mægtig gerne se dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Bondepigen

Metchen skriver:

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag.

Jeg er så glad for at jeg kom med, og mødte jer skønne damer. Det var vist ikke noget problem at finde på noget at sige, som jeg havde frygtet.

Niller har taget en masse billeder, som jeg vil lægge ind i et lukket album herinde, sammen med de billeder Mette tog. Så har vi dem samlet.

Mange kram herfra - Mette.

Jeg vil osse mægtig gerne have koden, når du har lagt billederne ind...

Anmeld

14. februar 2011

Klitgaard

Hej jeg vil også meget gerne se billeder

Anmeld

14. februar 2011

Ida.

Ihh hvor lyder det som en fantastisk dag! Og KÆMPE tillykke til Sol-barnet med navnet!

Jeg vil SELVFØLGELIG også meget meget gerne se billeder - og er stadig meget misundelig

Anmeld

14. februar 2011

Dictes mor

Jeg vil også gerne se billederne med risiko for, at jeg revner af misundelse.

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

uhhhhh tusind tak for en dejlig dag igår

det var super hyggeligt! Jeg havde slet ikke lyst at tage hjem igen! og jeg glææææææææææder mig til at se de billeder der

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

uhhhhh tusind tak for en dejlig dag igår

det var super hyggeligt! Jeg havde slet ikke lyst at tage hjem igen! og jeg glææææææææææder mig til at se de billeder der

Ahahaha! Lige den smiley med elgen der danser havde vi en lille snak om igår, Metchen og jeg!

Jeg glæder mig også til at se billeder!

I andre er gået glip af kager i tre farver, der smagte vidunderligt! Gode hjemmebagte boller og HYGGELIGT SELSKAB med de andre Navler! Jeg hyggede mig SÅ meget, og Sol er den yndigste lille pige! De andre unger er også skønne, men nu var Sol jo midtpunkt

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Ahahaha! Lige den smiley med elgen der danser havde vi en lille snak om igår, Metchen og jeg!

Jeg glæder mig også til at se billeder!

I andre er gået glip af kager i tre farver, der smagte vidunderligt! Gode hjemmebagte boller og HYGGELIGT SELSKAB med de andre Navler! Jeg hyggede mig SÅ meget, og Sol er den yndigste lille pige! De andre unger er også skønne, men nu var Sol jo midtpunkt

hvad har i talt om mht den? den er min yndlings nemli....

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

hvad har i talt om mht den? den er min yndlings nemli....

Det er fordi jeg ikke er plusbruger mere, og så synes Metchen at jeg var blevet lidt "smiley kedelig".. Hun manglede den dansende elg fra min side

Jeg må snart få betalt det plus-halløj igen, så jeg kan være med. Jeg synes også elgen er sjov!

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det er fordi jeg ikke er plusbruger mere, og så synes Metchen at jeg var blevet lidt "smiley kedelig".. Hun manglede den dansende elg fra min side

Jeg må snart få betalt det plus-halløj igen, så jeg kan være med. Jeg synes også elgen er sjov!

nååååårh på den måde! det havde jeg slet ikke tænkt over.... mit er tilmeldt BS... har egentlig ikke råd til en fis, men den frihed tager jeg mig, så må jeg lære at leve med det... egentlig bruger jeg heller ikke de der funktioner ret meget.... så det er lidt skørt...

jeg vil se frem til mere dansende elg fra din side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.