tak fordi idag trine :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
52 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

LIZO

det var super hyggeligt.. og masser af lækker boller. og super lagkage.. vil meget gerne ha opskriften på det..

er bare ked af jeg havde en lille hys datter med idag vi nået os kun lige ud i bilen så sov hun. og gør hun stadig.

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

sarahb

Ja det var super hyggeligt
Og skønt at se jer alle... Dejligt at få sat ansigter på jer alle og de nogle skønne børn...

Anmeld

13. februar 2011

Rosa

Åhh jeg vill have været der... Men min hals og lunger er bare helt til rotterne 

Men tillykke herfra til Sol og forældrene 

Anmeld

13. februar 2011

Milka

er rigtig ked af vi måtte melde fra i sidste øjeblik 

jeg håber at alle havde det sjovt! og at der er nogen der har billeder de vil dele 

Anmeld

13. februar 2011

grinbidderen

Ja det var rigtig hyggeligt og dejligt at se jer alle og med nogen et gensyn. Skønne børn i alle har og jeg hyggede mig rigtig meget i jeres selvskab håber vi kan ses igen og at Valdemar kan komme med. Han ville have hygget sig med jeres fantastiske børn.. Håber sol kan bruge sine gaver...

Anmeld

13. februar 2011

LIZO

fik kun taget lidt billeder. Var ikke så nemt når Zoey Ville hænge. Men blev vist taget en masse billeder der kommer på

Anmeld

13. februar 2011

Karo

Tusind tak for idag, det var rigtigt hyggeligt.

Ida var helt smadret da vi kørte derfra og drattede stort set om med det samme.

Anmeld

13. februar 2011

ooo

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag.

Jeg er så glad for at jeg kom med, og mødte jer skønne damer. Det var vist ikke noget problem at finde på noget at sige, som jeg havde frygtet.

Niller har taget en masse billeder, som jeg vil lægge ind i et lukket album herinde, sammen med de billeder Mette tog. Så har vi dem samlet.

Mange kram herfra - Mette.

Anmeld

13. februar 2011

otlitrom

Ja, Tusind tak til Trine og Søren for en dejlig dag! Og tak til Jer andre for godt selskab. Det har været SÅ hyggeligt at hilse på Jer allesammen, det var helt sikkert den lange togtur værd

Jeg må sige som Metchen, at det heldigvis ikke var noget problem at finde noget at tale om. Jeg var nervøs for at ville sidde og tie stille, men det nåede jeg da kun knapt, når jeg havde boller eller kage i munden!

En dejlig søndag i godt selskab!

Anmeld

14. februar 2011

TbCp

Metchen skriver:

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag.

Jeg er så glad for at jeg kom med, og mødte jer skønne damer. Det var vist ikke noget problem at finde på noget at sige, som jeg havde frygtet.

Niller har taget en masse billeder, som jeg vil lægge ind i et lukket album herinde, sammen med de billeder Mette tog. Så har vi dem samlet.

Mange kram herfra - Mette.

Ihh vil du ikke sende koden? Vil så gerne se de billeder..... og hvad jeg gik glip af Stadig dybt midsundelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.