Mænd på natarbejde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Fru'Rugaard

wamse skriver:

Der var ikke så meget valg, for det var hvordan min eks syntes at det var fair, fordi han skulle passe vores datter om natten

Ej, okay. det lyder da slet ikke fair i mine ører
Min kæreste stopper heldigvis snart på natarbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Fru'Rugaard

PernilleB skriver:

G4S... sikkerhedsvagter...

Nåe så er jeg med
Hatten af for at du klarer hverdagen på trods af natarbejdet

Anmeld

13. februar 2011

wamse

Fru'Rugaard skriver:

Ej, okay. det lyder da slet ikke fair i mine ører
Min kæreste stopper heldigvis snart på natarbejde

Jeg elskede at arbejde nat, men kunne ikke holde til det i længden når han ikke kunne forstå, hvor vigtigt det var at jeg kunne få sovet ud.

Men synes altså også din mands arbejdstider er ret trælse, så kan godt forstå du ser frem til at han stopper.

Anmeld

13. februar 2011

Fru'Rugaard

wamse skriver:

Jeg elskede at arbejde nat, men kunne ikke holde til det i længden når han ikke kunne forstå, hvor vigtigt det var at jeg kunne få sovet ud.

Men synes altså også din mands arbejdstider er ret trælse, så kan godt forstå du ser frem til at han stopper.

De er rigtig trælse! Han blev fyret i det gamle år og skulle have været stoppet til juleferien, så det gik jeg bare og så frem til- talte dage 4 mdr før! MEN, så blev han genansat i 4 mdr, og det er så det han er igang med nu og bliver muligvis genansat igen
Jeg har givet ham det krav at det næste job SKAL være daghold, ved godt at det kan jeg ikke bestemme, men det har jeg valgt at gøre, da det har taget rigtig hårdt på vores forhold og da vores datter er begyndt at blive forvirret over at far pludselig er der og pludselig ikke er der. Og det er min mand helt afklaret med nu, han var lidt skeptisk i starten, men har indset nu hvor meget han egentlig mister med vores datter.

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Fru'Rugaard skriver:

Nåe så er jeg med
Hatten af for at du klarer hverdagen på trods af natarbejdet

nu er anja snart 9 mdr... og jeg må indrømme a jeg snart ikk mere... jeg vile selvf gerne have haft den uddanelse, og det job, og den dag vi mødte hinanden 1. gang der havde han lige fået jobbet... ment to be..!!!

men vi har snakket om a vi skal flytte og finde noget billigere, og så vi måske har råd til a han skal kører dags hold...

Anmeld

13. februar 2011

Fru'Rugaard

PernilleB skriver:

nu er anja snart 9 mdr... og jeg må indrømme a jeg snart ikk mere... jeg vile selvf gerne have haft den uddanelse, og det job, og den dag vi mødte hinanden 1. gang der havde han lige fået jobbet... ment to be..!!!

men vi har snakket om a vi skal flytte og finde noget billigere, og så vi måske har råd til a han skal kører dags hold...

Ja, det ville da være en mulighed
Ville da også være super dejligt for dig!

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Fru'Rugaard skriver:

Ja, det ville da være en mulighed
Ville da også være super dejligt for dig!

det ville være rigtig godt ja... håber det snart kan blive til noget... savner osse mit forhold... vi ser hunanden 4 timer max hver dag...

Anmeld

13. februar 2011

Fru'Rugaard

PernilleB skriver:

det ville være rigtig godt ja... håber det snart kan blive til noget... savner osse mit forhold... vi ser hunanden 4 timer max hver dag...

Det er ikke meget
Håber det bedste for jer.
Tag en snak med ham og sig at du savner ham, fortæl ham hvordan du har det med hans arbejde. jeg vil da mene at man prioterer sin bedre halvdel højere end jobbet, hvis det ødelægger forholdet?

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Fru'Rugaard skriver:

Det er ikke meget
Håber det bedste for jer.
Tag en snak med ham og sig at du savner ham, fortæl ham hvordan du har det med hans arbejde. jeg vil da mene at man prioterer sin bedre halvdel højere end jobbet, hvis det ødelægger forholdet?

det er jo så der der er delte meninger... jo vi er prioteret højt, men hans job er virkelig hans verden... vi har snakket flere gange om det... og føste nu er han mere okay på a komme på dagshold.. hvis han overhovedet kan få en kreds...

Anmeld

13. februar 2011

Fru'Rugaard

PernilleB skriver:

det er jo så der der er delte meninger... jo vi er prioteret højt, men hans job er virkelig hans verden... vi har snakket flere gange om det... og føste nu er han mere okay på a komme på dagshold.. hvis han overhovedet kan få en kreds...

Så må du vel fortælle ham det så han forstår det?
altså, jeg har sagt til min mand at hvis han ikke kommer på daghold, så går det simpelthen ikke! - Men, han er så også gået med til det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.