Mænd på natarbejde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Fru'Rugaard

henh01 skriver:

Min mand arbejder på døgn institution hvor han møder ml kl. 9-12 og slipper enten kl. 22 eller dagen efter kl. 15

Mine dage hvor han er på arbejde ser således ud:

Kaos kaos og atter kaos

Ej, altså vi står op og min far henter min store pige og køre hende i skolen, jeg fodrer lillefisen af og pakker ham sammen, går med hunden. Kommer hjem - går i bad osv. Bruger dagen på praktiske ting og på at lege med lillefisen. Går som regel hen og henter min datter fra sfo ved 15 tiden, går hjem og så går vi alle sammen med hunden i ca 1 time. Når vi kommer hjem herfra laver jeg aftensmad.

Om aftenen når hunden skal ud igen, plejer min far at være så flink at komme og lufte den, hvis han ikke kan så bliver det bare en hurtig tur på max 30 min da det ellers bliver for presset.

Den store bliver puttet kl. 19.30-20 og den lille bliver lagt i seng ved 21 tiden.

Det er meget meget meget hårdt at være alene.

Puha, min hverdag er da ingenting i forhold til din
Men altid noget at der er rytme i det
Man GLÆDER sig bare til at det er weekend, gør jeg i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Fru'Rugaard

wamse skriver:

Jeg har arbejdet i i 2 år, hvor det var min daværrende mand, der havde tjansen der hjemme. Men mine arbejdstider var også helt anderledes end din mands, for jeg arbejdede 22-06 i en 5 dages uge. Når jeg havde fri kørte jeg hjem og gjorde vores datter klar til børnehaven, så afleverede jeg hende, og kørte hjem og sov. Kl. 14.30 stod jeg op og hentede hende igen.

Jeg tog mig af alt det indvendige med huset og madlavningen, og så tog jeg på arbejde igen kl 22.

Når jeg havde weekend fra fredag morgen kl 6, så ventede jeg med at sove til middag, hvor jeg så sov til middag med vores datter, for at jeg så kunne vende rytmen om til familiens rytme i weekenden.

Åh puha! godt nok flot at du kunne holde til sådan en hverdag
Hatten af for det

Anmeld

13. februar 2011

henh01

Fru'Rugaard skriver:

Puha, min hverdag er da ingenting i forhold til din
Men altid noget at der er rytme i det
Man GLÆDER sig bare til at det er weekend, gør jeg i hvert fald

Weekenderne er værst her, da han jo ofte også har vagter der, og der er begge unger hjemme hele dagen. Når den lille sover i løbet af dagen og søster er i skole så kan jeg jo slappe af, være på nettet og eller sove. Det er lidt sværere når hun er hjemme.

Heldigvis har han mange fridage og dem nyder jeg.

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Fru'Rugaard skriver:

Det er noget af en hverdag, men så kan manden vel tage over i weekenden?

der er ikk noget der hedder weekend i deres branche...

Anmeld

13. februar 2011

Fru'Rugaard

henh01 skriver:

Weekenderne er værst her, da han jo ofte også har vagter der, og der er begge unger hjemme hele dagen. Når den lille sover i løbet af dagen og søster er i skole så kan jeg jo slappe af, være på nettet og eller sove. Det er lidt sværere når hun er hjemme.

Heldigvis har han mange fridage og dem nyder jeg.

Ja, det forstår jeg godt!
Men, så bliver man også bare glad når manden kommer hjem og fortæller at han f.eks. har fri den næste dag

Anmeld

13. februar 2011

Fru'Rugaard

PernilleB skriver:

der er ikk noget der hedder weekend i deres branche...

Okay, hvad arbejder han med?

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Fru'Rugaard skriver:

Okay, hvad arbejder han med?

group 4 security....

Anmeld

13. februar 2011

Fru'Rugaard

PernilleB skriver:

group 4 security....

Aner ikke hvad det er

Anmeld

13. februar 2011

wamse

Fru'Rugaard skriver:

Åh puha! godt nok flot at du kunne holde til sådan en hverdag
Hatten af for det

Der var ikke så meget valg, for det var hvordan min eks syntes at det var fair, fordi han skulle passe vores datter om natten

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Fru'Rugaard skriver:

Aner ikke hvad det er

G4S... sikkerhedsvagter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.