Jeg synes, at du skal være tro med dine principper. Vi har haft en nul sukkerpolitik mens hun var helt lille. Det er bare en holdning jeg har. Nu er hun snart 3 og er begyndt at få lidt kage til fødselsdage osv. Men ligesom alle andre har deres kæpheste (alt skal være økologisk, ingen røg overhoved osv osv. - så har vi alle holdninger som man har fordi man synes det er bedst for ens børn.
Her har morfar synes vi var lidt hysteriske, men alligevel accepteret det. Så ingen i vores familie har synes det var mærkeligt. Vores pige var totalt ligeglad med is, slik osv fordi hun vidste ikke hvad det var.
Men tror det kommer rigtig meget an på måden man siger det på. For man skal helt sikkert være glad for at bedsteforældrene viser interesse. Men nogle gange har bedstefar måske ikke den store ide om hvad de kan osv i hvilken alder. Så jeg synes bare du skal sige, at det lyder rigtig hyggeligt med en tur i havnen men at din søn så kan få nogle nye jordbær eller et frisk æble at knaske på.
At din far kom til at vække din søn, ja det sker jo desværre nogle gange. Og tro mig jeg ved at som første gangs mor så har man bare SÅ meget brug for den søvn som baby tager og man er sikkert (jeg var i hvertfald) meget emsig med lyde, larm og folk der vil kigge. Men desværre så opdager man hurgtigt, at man ikke helt kan undgå det.
Anmeld