Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva. skriver: Så du tænker forskellen er husene....altså prisen man har givet...mit kostede en mill. og jeg sidder for 5500kr...så et til tre vil være 10.000kr mere..cirka...og ja, så rykker den da lidt...puha...hvor er jeg glad for at bo et sted hvor man ikke skal give så meget for bolig...så selv en enlig mor kan bo godt...
Så du tænker forskellen er husene....altså prisen man har givet...mit kostede en mill. og jeg sidder for 5500kr...så et til tre vil være 10.000kr mere..cirka...og ja, så rykker den da lidt...puha...hvor er jeg glad for at bo et sted hvor man ikke skal give så meget for bolig...så selv en enlig mor kan bo godt...
Ha ha ha et hus til 3 mill ,, det koster da en hel del mere end 10500 kr pr md at sidde i ,,, Hvor pokker har du det regnestykke fra ??? Jo vi har udgifter for ca 30000 kr pr md men et fint rådighedsbeløb , ellers havde vi jo ikke kunnet låne pengene til huset ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi<3 skriver: Ha ha ha et hus til 3 mill ,, det koster da en hel del mere end 10500 kr pr md at sidde i ,,, Hvor pokker har du det regnestykke fra ??? Jo vi har udgifter for ca 30000 kr pr md men et fint rådighedsbeløb , ellers havde vi jo ikke kunnet låne pengene til huset ..
Sorry ,,, 15000 havde du skrevet , passer meget godt i forhold til prisen på huset .. Det er jo hvad det koster at bo her og at købe et hus i den stand .. Vi har så 2 nyere biler , en vuggeplads og 1 privat skole Udgifterne løber hurtigt op ,,
Kirle skriver: Nu har jeg lagt mærke til at du har kredset om dette emne nogle gange og det undrer mig at du har den undren. Derfor har jeg kigget lidt på vores to forskellige situationer. Der er jo en verden til forskel på om man bor i Jylland eller på Frb som jeg. Om man lejer eller køber. Om det er førstegangslån eller ej. Om man har tilskud til institution eller ej. Nu sidder efter dine kriterier jeg utroligt hårdt. Men det er jo ikke der man efter min mening skal kigge: man skal i stedet for kigge på råderum efter de faste udgifter. Der ligger vi fint, på trods af et større budget, og det er jo i virkeligheden som tæller. Det selvom jeg er på dimettendsats dagpenge Nå det var bare en kort betragtning! Ha en god søndag!
Nu har jeg lagt mærke til at du har kredset om dette emne nogle gange og det undrer mig at du har den undren.
Derfor har jeg kigget lidt på vores to forskellige situationer.
Der er jo en verden til forskel på om man bor i Jylland eller på Frb som jeg. Om man lejer eller køber. Om det er førstegangslån eller ej. Om man har tilskud til institution eller ej.
Nu sidder efter dine kriterier jeg utroligt hårdt. Men det er jo ikke der man efter min mening skal kigge: man skal i stedet for kigge på råderum efter de faste udgifter. Der ligger vi fint, på trods af et større budget, og det er jo i virkeligheden som tæller. Det selvom jeg er på dimettendsats dagpenge
Nå det var bare en kort betragtning!
Ha en god søndag!
Lige hvad jeg tænkte - der er jo rigtig stor forskel men det er vel rådighedsbeløbet som er afgørende...?
Tak for alle svar fra fattigrøven i osteklokken...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128