Carina1977 skriver:
Nu er jeg jo alene, så det jeg overfører til budgettet, kan måske godt lyde voldsomt. Jeg ved det ikke, for jeg aner virkelig ikke, hvad der er et normalt beløb at overføre til budgettet som enlig.
Nu har jeg så også noget gæld. Jeg har noget forbrugsgæld, som jeg er færdig med at betale af på om 2½ år, og så har jeg jo mit studiegæld.
Men jeg har så kun lånt penge, hvis jeg har haft råd til at låne penge. her mener jeg om mit rådighedsbeløb ville være stort nok. Jeg lever fint for mit rådighedsbeløb, vi mangler intet, og jeg er stadig i stand til at kunne ligge noget til side hver måned.
Jeg betaler omkring 9000 kr. til budgettet hver måned. Kan godt være det er højt....jeg ved det som sagt ikke 
Gid det var mig... ;-)
jeg betaler faktisk hele min løn ind til budgetten - og jeg ved også godt hvorfor...
Jeg bor i KBH og jeg ELSKER byen, og ville ikke trives med at bo noget andet sted (så længe det bare er mig og knægten)... og idet at jeg sidder i en 4er som jeg ikke kan komme af med PT pga nogle latterlige lejeregler, så er huslejen pr måned 8000+.
Derfor har jeg et meget højt beløb på budgetten, og det irriterer mig måned for måned at jeg sidder i denne lejlighed, som jeg elsker, men den er simpelthen for stor - både pladsmæssigt, men også på pengepungen...
SÅ det var min forklaring (til Eva) hvorfor mit beløb er så højt... Eller... Det var jo ikke meget højere end dit, til trods for at jeg bor for 2500+ dyrere end dig om måneden, og også er enlig mor... ;-)
Så det er jo bare et spørgsmål om prioriteringer - jeg har valgt at bo her af rigtigt mange årsager, og tager det sure med det søde indtil jeg får et andet sted at bo, en mand jeg kan flytte sammen med eller et bedre betalt job end nu ;-)