Eva. skriver:
Så du tænker forskellen er husene....altså prisen man har givet...mit kostede en mill. og jeg sidder for 5500kr...så et til tre vil være 10.000kr mere..cirka...og ja, så rykker den da lidt...puha...hvor er jeg glad for at bo et sted hvor man ikke skal give så meget for bolig...så selv en enlig mor kan bo godt...
Nej der er da bestemt flere faktorer der spiller ind, men du undrer dig over at folk betaler (meget) mere end dig, og en af forklaringerne er nok at du måske ikke bor så dyrt.
Jeg forstår umiddelbart ikke at du undrer dig over det, men tænker at du jo kan glæde dig over at du har forelsket dig i en by der heldigvis ikke er dyr at bo i. Jeg bor i kbh, og elsker det, men ved da også at jeg kunne bo meget billigere mange andre steder, men det er min prioritering.
Men på budgetten er der jo mange ting udover boligen der skal betales. Det er jo forskelligt hvad folk har af lån (andet end bolig) som også skal betales af. og så er der forsikringer, biler, tv, internet, mobil etc. Og ja, så er der pasning som du nævner - det skal vi betale ca 3500 pr mdr til, så hvis du ingen udgifter har til pasning, så er det jo mange penge sparet allerede der.
Pas på med at sammenligne "bare" på beløbet, der er mange forhold som du skal kigge på for at lave en rigtig sammenligning.
Anmeld