Andre der nogle gange ville ønske at.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

M&F&C

SussieThyssen skriver:

Hehe..ak ja.
de første 2 år bruger man på at lære dem at tale, og de næste 16 på at lære dem at holde mund (måske ikke i lige nævnte rækkefølge hele tiden...men næsten)

Kærligst
Sussie

Tænk, jeg synes nu det er hyggelig med alt det snak ... så længe det ikke er skrigeri og råben, så synes jeg det er vældig med et barn der går og sludre og synger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Sof

Puslingen skriver:

Mute-knappen er jeg helt med på
Åh at drømme

Samme her, specielt med hendes præ-teen humør! Det sidste lange stykke tid har der være dårlige dage og knap så dårlige dage, det er bare så inderligt træls! Dog er hun jo så ved sin far hver anden weekend og jeg savner hende, men kun indtil hun er hentet, vi kommer hjem og hun så starter på surmuleri, pjevsen, snakke grimt til mig, hysteri og være provokernede!

Vil bare gerne have mine søde datter tilbage igen, det hele startede da hendes far og hans kæreste gik fra hinanden og øv hvor er det bare

Så ja tak til en mute knap også selvom jeg elsker min datter højere end noget/nogen andet/anden i denne verden!

Anmeld

14. februar 2011

2721

Sof skriver:

Samme her, specielt med hendes præ-teen humør! Det sidste lange stykke tid har der være dårlige dage og knap så dårlige dage, det er bare så inderligt træls! Dog er hun jo så ved sin far hver anden weekend og jeg savner hende, men kun indtil hun er hentet, vi kommer hjem og hun så starter på surmuleri, pjevsen, snakke grimt til mig, hysteri og være provokernede!

Vil bare gerne have mine søde datter tilbage igen, det hele startede da hendes far og hans kæreste gik fra hinanden og øv hvor er det bare

Så ja tak til en mute knap også selvom jeg elsker min datter højere end noget/nogen andet/anden i denne verden!

Årh stakkels dig. Det lyder godt nok heller ikke rart

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Puslingen skriver:

Årh stakkels dig. Det lyder godt nok heller ikke rart

Det er det bestemt heller ikke og jeg ved efterhånden ikke rigtig hvad jeg skal gøre mere  Men håber hun bare har brug for noget tid og at det så vender igen  

Anmeld

15. februar 2011

2721

Sof skriver:

Det er det bestemt heller ikke og jeg ved efterhånden ikke rigtig hvad jeg skal gøre mere  Men håber hun bare har brug for noget tid og at det så vender igen  

det kan jeg sørme godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.