Andre der nogle gange ville ønske at.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

PernilleB

Børn have en mute-knap eller at der fandes weekend-vuggestue..????

Jeg elsker min datter over alt på jorden, men jeg holder bare ikk mere til at hun er så pisse sur... Hun piver og brokker sig konstant og ved ikke hva det er og hva jeg skal gøre... Og min kæreste arbejder om natten, så han sover...!! Og det betyder osse a jeg bruger det meste a dagen på a sponse rundt for at få ungen til at holde bøtte, for ellers vågner han...

Men gud hvor jeg savner en weekend-børnehave idag...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

JonTri

PernilleB skriver:

Jeg elsker min datter over alt på jorden, men jeg holder bare ikk mere til at hun er så pisse sur... Hun piver og brokker sig konstant og ved ikke hva det er og hva jeg skal gøre... Og min kæreste arbejder om natten, så han sover...!! Og det betyder osse a jeg bruger det meste a dagen på a sponse rundt for at få ungen til at holde bøtte, for ellers vågner han...

Ha det kender jeg godt - det med weekend vuggeren... her stod sønnen op kl 6 og har sagt moar 400 gange siden - og reagerer jeg ikke liiige så bliver han ved indtil han råber MOAR!!! 

Ofte vil han egentlig ikke noget...

Morgenklem fra Rikke... der trods alt også elsker sit afkom!

Anmeld

13. februar 2011

2721

Mute-knappen er jeg helt med på
Åh at drømme

Anmeld

13. februar 2011

Diana...

Puslingen skriver:

Mute-knappen er jeg helt med på
Åh at drømme

Anmeld

13. februar 2011

SpunkenJo

PernilleB skriver:

Der der ku jeg har skrevet!!!!

Idag har manden dog ikke haft nattevagt, men var i byen med gutterne, og trænger til at sove! Lige pt. er det Drømmehaven der holder ro på knægten!!

Men ja, en weekend inst. ville jeg gerne invistere i engang imellem!! Godt farmor og farfar er på vej lige om lidt!

Håber du kommer igennem dagen. Hva sker der for de pivede børn indimellem!

Kram Jo

Anmeld

13. februar 2011

3drenge

Jeg kunne også godt bruge sådan en knap den lille på 1 og den store på 9 vågner ved 5-6 tiden hver dag, hvor de begynder at råbe hej til hinanden

Den lille er så mega morgensur i flere timer og pylrer og pylrer og det hjælper kun at komme ud og gå en tur. Jo ikke altid man lige gider det kl. L... om morgenen, når der er frost og sne 

Hvis de store keder sig, begynder de at slås og drille hinanden, så man simpelhen har lyst til, at tage hjemmefra inden man bliver helt sindsyg.

Så jo kunne godt bruge sådan en knap bare engang imellem

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

rikkekrogh skriver:

Ha det kender jeg godt - det med weekend vuggeren... her stod sønnen op kl 6 og har sagt moar 400 gange siden - og reagerer jeg ikke liiige så bliver han ved indtil han råber MOAR!!! 

Ofte vil han egentlig ikke noget...

Morgenklem fra Rikke... der trods alt også elsker sit afkom!

det er bare så frustrende... hun vil ikk sidde alene, hun vil ikk sidde hos en, hun vil ikk noget... og nu skal jeg til lægevageten...

Anmeld

13. februar 2011

LR85

åhhh jeg kender det godt.

Efter en hård nat er man bare færdig. Drengen vågner kl 7, hvilket jo er fint nok, men efterosm man har været oppe 3-4 timer i nat, ville man bare godt have lov a sove.

Puha, nu står den på underholdning, i stille niveau da manden herhjemme også har arbejdet nat

Heldigvis komme ren veninde senere og tager ham lidt. Trænger til ro og søvn

Anmeld

13. februar 2011

Lise

Hold kæft vi har det hårdt!!!

Simon på tre var vågen til kl 22 igår, Casper på 11 mdr vågnede 23:30 og moslede rundt til kl lidt over 2, Simon kom ind kl 5:30 og vækkede Casper, der puttede i min arm, og så begyndte Casper igen at mosle rundt. Og moar blev såååe GAL!!!! Lige dér drømte jeg om at det var mandag morgen, for så skulle de få lov for en gangs skyld at blive afleveret som de første!!!

Men heldigvis var manden min så sød at tage dem op, og lade mig sove et par timer mere

Anmeld

13. februar 2011

M&F&C

Har ikke lige haft behov for stilhed ....... men for pokker, hvor har jeg dog haft behov for hun gad AT HØRE EFTER Har dog lige været syg og er stadig lidt, så måske mig der ikke er så tålmodig som jeg plejer .... men for filan, jeg har været tæt på bare at sige: "FINT! Så kommer du afsted i nattøj, og uden strømper, i dine fine sko og med morgenhår, I DON'T CARE!!!"

Ps. er det nu jeg skal tilføje, at det er idag efter aftensmaden, at jeg er barnefri i 3 dage? Det er for længst aftalt, at troldeungen skal på ferie ved oldemor med min fætter og kusine fra idag til onsdag Og endda oldemor der forlangte, at hun skulle komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.