Andre der nogle gange ville ønske at.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

JonTri

PernilleB skriver:

det er bare så frustrende... hun vil ikk sidde alene, hun vil ikk sidde hos en, hun vil ikk noget... og nu skal jeg til lægevageten...

Øv til lægevagten... Vel ikke fordi hun er sur... Så ku jeg sidde derinde hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

PernilleB

rikkekrogh skriver:

Øv til lægevagten... Vel ikke fordi hun er sur... Så ku jeg sidde derinde hele tiden...

neeejh, ikk fordi hun er sur... men hun hoster og raller i lungerene... men der var heldigvis ikk lungebetændelse, men bare slim og snot...

Anmeld

13. februar 2011

JonTri

PernilleB skriver:

neeejh, ikk fordi hun er sur... men hun hoster og raller i lungerene... men der var heldigvis ikk lungebetændelse, men bare slim og snot...

Ahh lissom resten af dk... Her har vores haft lungebetændelse, mellemørebetændelse OG halsbetændelse 2 gange på 1 1/2 måned. God bedring

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

rikkekrogh skriver:

Ahh lissom resten af dk... Her har vores haft lungebetændelse, mellemørebetændelse OG halsbetændelse 2 gange på 1 1/2 måned. God bedring

hold da kaffe for en omgang...

jo tak og godt helbred til jer...

Anmeld

13. februar 2011

Camilla1980

Sådan tror jeg vi alle kan have det indimellem

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

M&F skriver:

Har ikke lige haft behov for stilhed ....... men for pokker, hvor har jeg dog haft behov for hun gad AT HØRE EFTER Har dog lige været syg og er stadig lidt, så måske mig der ikke er så tålmodig som jeg plejer .... men for filan, jeg har været tæt på bare at sige: "FINT! Så kommer du afsted i nattøj, og uden strømper, i dine fine sko og med morgenhår, I DON'T CARE!!!"

Ps. er det nu jeg skal tilføje, at det er idag efter aftensmaden, at jeg er barnefri i 3 dage? Det er for længst aftalt, at troldeungen skal på ferie ved oldemor med min fætter og kusine fra idag til onsdag Og endda oldemor der forlangte, at hun skulle komme

snyd....  det lyder dejligt... selvf vil man savne sit barn, men man nyder roen mens den er der...

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

PernilleB skriver:

Børn have en mute-knap eller at der fandes weekend-vuggestue..????

Jeg elsker min datter over alt på jorden, men jeg holder bare ikk mere til at hun er så pisse sur... Hun piver og brokker sig konstant og ved ikke hva det er og hva jeg skal gøre... Og min kæreste arbejder om natten, så han sover...!! Og det betyder osse a jeg bruger det meste a dagen på a sponse rundt for at få ungen til at holde bøtte, for ellers vågner han...

Men gud hvor jeg savner en weekend-børnehave idag...!!!

Hehe..ak ja.
de første 2 år bruger man på at lære dem at tale, og de næste 16 på at lære dem at holde mund (måske ikke i lige nævnte rækkefølge hele tiden...men næsten)

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

SussieThyssen skriver:

Hehe..ak ja.
de første 2 år bruger man på at lære dem at tale, og de næste 16 på at lære dem at holde mund (måske ikke i lige nævnte rækkefølge hele tiden...men næsten)

Kærligst
Sussie

hehe¨nemlig...

Anmeld

14. februar 2011

M&F&C

PernilleB skriver:

snyd....  det lyder dejligt... selvf vil man savne sit barn, men man nyder roen mens den er der...

JA! Jeg savner hende helt vildt .... men er samtidig også af den holdning, at så længe hun er et sted, hvor hun selv er tryg og ved mennesker hun er tryg ved, så har vi begge godt af komme lidt fra hinanden et par dage engang imellem Og jeg ved hun ELSKER at være sammen med min fætter og kusine, for der er dobbelt op på opmærksomhed .... hun bliver leget SÅ meget med, på en anden måde, end jeg/vi kan lege med hende

Anmeld

14. februar 2011

PernilleB

M&F skriver:

JA! Jeg savner hende helt vildt .... men er samtidig også af den holdning, at så længe hun er et sted, hvor hun selv er tryg og ved mennesker hun er tryg ved, så har vi begge godt af komme lidt fra hinanden et par dage engang imellem Og jeg ved hun ELSKER at være sammen med min fætter og kusine, for der er dobbelt op på opmærksomhed .... hun bliver leget SÅ meget med, på en anden måde, end jeg/vi kan lege med hende

nemlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.