jeg er græde færdig (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes det er virkelig stærkt at du kan tage beslutningen om abort, når det i den grad er et ønskebarn, men jeg synes det er rigtig godt at du nu har mulighed for en lys fremtid med en ordentlig mand og alle de ønskebørn der måtte komme i fremtiden sammen med ham. Og at du slipper 100 % for den usling der kalder sig en mand og er din kæreste nu.

Jeg vil tænke på dig i morgen og de kommende uger hvor aborten bliver fuldstændiggjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

komodo

RGN skriver:

Jeg synes det er virkelig stærkt at du kan tage beslutningen om abort, når det i den grad er et ønskebarn, men jeg synes det er rigtig godt at du nu har mulighed for en lys fremtid med en ordentlig mand og alle de ønskebørn der måtte komme i fremtiden sammen med ham. Og at du slipper 100 % for den usling der kalder sig en mand og er din kæreste nu.

Jeg vil tænke på dig i morgen og de kommende uger hvor aborten bliver fuldstændiggjort.

100 % enig

Anmeld

13. februar 2011

Claras mor

ud med ham, selvom det lyder hårdt. han er ikke bekymringerne værd i det lange løb..

forholdet får det ikke letter når først babyen kommer til verden, og da har du slet ikke overskud til at give ham sparket. så ud med ham inden. Og så må du beslutte hvad der er mest rigtigt for dig, at beholde barnet eller ej. For eller i mod abort så er det op til dig selv (og man har jo kun et stand punkt til man tager et nyt)

Men beslutter du at beholde barnet så kan du klare det, lige så godt og sikkert også bedre alene end med en kærste der ikke er 100% med.

Viljestyrke (og en lille smule egoisme) er vejen til din egen lykke!

Anmeld

13. februar 2011

Louisiana

RGN skriver:

Synes det er et rigtig godt indlæg der rammer hovedet på sømmet.

For et er at forlade en idiot, men får man et barn med ham sllipper man aldrig af med ham. Og det i sig selv kan påvirke ens liv i meget negativ retning. Jeg ved desværre hvad jeg laver om.l

Tak

Ja, det er nemlig dét; man slipper jo aldrig af med ham!

Anmeld

13. februar 2011

Louisiana

Anonym skriver:

selvom det her barn har været ønsket i to år ringer jeg til min læge i morgen for at få det fjernet

jeg vil blive mega ked af det og føle han er skyld i jeg skal miste det barn jeg har ønsket længe. men har bare ikke lyst til at have mere med ham og gøre og skal til at slås med ham senere i retten

jeg har valgt det her fordi jeg kan hører i alle sammen vil støtte mig kan godt forstå jer når i skriver det er bedst for mig og barnet

jeg er allerede græde færdig over at skal have en abort men ved jeg kan logge her ind hver dag og få støtte og kram

Det er en meget modig beslutning du har taget her, og jeg håber du giver dig tid til, at tage alt i betragtning, inden du foretager dig noget.

Selvfølgelig får du støtte herfra

Anmeld

22. februar 2011

christensen

Nej hvor har jeg dog ondt af dig!!!

kunne lige forstille mig det, du må have det frygteligt!

Du skal være velkommen til at skrive en pb hvis du skulle have brúg for det! kæmpe til dig!

Anmeld

22. februar 2011

Kamilla-m

Secrets skriver:

Ud til højre med det svin! Du fortjener LANGT bedre end sådan idiot af kaliber. Så må du gøre op med dig selv, om du kan klare barnet alene, men man kan hvad man vil!

Sender dig et kæmpe kram 

!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.