jeg er græde færdig (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

jeg var fuldstændig i chok før kun slet ikke tænke

skulle bare ud med det og i har ret ud til højre med ham jeg fortjener bedre

men jeg er meget imod abort og nu græder jeg over det fordi beholder jeg det skal jeg stå selv med det men os skændes med ham om han skal se barnet

jeg er græder færdig

jeg håber lidt jeg taber det så jeg ikke har noget valg  eller vil jo gerne være mor

p,s Et sted tro jeg ikke han har syntes det gik bedre efter jeres kæreste tur forså ville han ikke opfør sig sådan narrøv.

Forstå et sted godt du ville tabe bare både og sådan ahve jeg det også sket så også jo men sådan er liv jo hvis det sker.

Jeg syntes du skal tale med lægen også.en tæt veninde familie eller ligne også...

Han er ikke det være...

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Papaya

Din stakkel!! Det gør helt ondt at høre, har selv prøvet det samme en gang for nogle siden og der var jeg ikke så gammel, men han blev i hvert falde smidt ud!! Sådan en nar er ikke værd at samle på! Sidder og bliver helt sur og ked på dine vegne! Og tro mig søde.. Hvis du er klar og er indtillet på det så skal du nok klare babyem selv, det er jeg slet ikke i tvivl om! Få ham ud i en fart! Når han kan finde på sådan noget nu, så kan han det også gøre det igen senere.. Og det bliver ikke bedre når i har fået et barn sammen.

Men ellers held og lykke med det hele, håber at du klare den..

fra mig til dig.

Anmeld

12. februar 2011

Papaya

louiseandersen85 skriver:

hvorfor går du ikke fra ham?? Ja det er vel nok fordi du har mange følelser i klemme, men helt ærligt.

du skal da ikke være sammen med en der ønsker a være dig utro, eller du risikere det.

Du vil jo ikke kunne lade være med a tjekke hans telefon og andre ting resten a livet. Det holder jo ikke.

et forhold skal være baseret på tillid og kærlighed og ikke mindst ærlighed.

Jeg ville smutte.

Så må du overveje med dig selv om du vil have barnet alene eller finde en mand der vil have DIG og få et ønskebarn med DIG

Kunne ikke selv ha sagt det bedre!!

Anmeld

12. februar 2011

qp

Tro mig, det er ikke den rette du har fat i der - så ud med ham!! Hvis han var en ordentlig mand ville han aldrig gøre det han har gjort, det er vel en flugt fra virkeligheden ... ergo har han ikke lyst til, at være i forholdet, med dig.

Ligemeget hvad du beslutter dig for, så husk at se på hans handlinger fremfor, at stole på hans ord.

Held og lykke

Anmeld

13. februar 2011

Louisiana

Nu skriver du selv, at du lidt håber, at du taber barnet - så jeg synes du skal snakke med lægen om dine muligheder.

Uanset, så synes jeg du skal smide kæresten langt væk, det dér er slet ikke i orden!

Du skriver også, at du er imod abort, men tænk lige på hvad det er du gør... Din kæreste kan slæbe dig i retten ang. forældremyndighed, og du vil konstant tænke på, hvad det er for en idiot, der er far til dit barn... Du skal være helt 100 % sikker på, at du vil lade dig selv og dit barn gå igennem det her. Og være sikker på, at du vil have et barn med sådan en klovn. Man skal ikke give et menneske livet for enhver pris. Det menneske skal vokse op og en dag have at vide hvad der er sket mellem mor og far, hvorfor kan mor ikke li' far og omvendt, hvorfor bor de ikke sammen, hvorfor må jeg ikke se far osv osv. Der er alle mulige ting du skal tage stilling til, og som dit barns liv er enormt påvirket af. Om barnet se sin far, om du vil åbne muligheden for, at faren kan bilde barnet alt muligt ind ang. hvorfor I gik fra hinanden osv osv. Det er jo ikke en lille uskuldig baby for evigt, det vil vokse op og stille spørgsmål. Og de spørgsmål skal du være klar til at kunne svare på. Også når dit barn er 30 år. Vil du fortælle sandheden eller holde det skjult hele livet? Man skal ikke bringe børn til verden for enhver pris... Vil ikke lyde hård, men synes du skal tage alt i betragtning...

Stort til dig, det må være forfærdeligt, at stå i din situation!

Anmeld

13. februar 2011

KissMe

Anonym skriver:

min kæreste og jeg skændes meget sidste år og havde snakket om. om vi skulle gå fra hinaden men en dejlig kæreste weekend for en månede siden gjord bare vores forhold bedre og vi blev enlig om vi skulle blive sammen og stadig planlæg barn og kæresten har snakket om í en hel månede at han håber jeg snart blev gravid fordi det vil bare være så godt for han elsket mig og vil ikke miste mig og ønsker meget at blive far

og jubii jeg har testet positiv idag blev bare så glad da det virkelig har været ønsket længe

MEN jeg følt ikke kæresten blev så glad som jeg troede så jeg tjekket hans telefon fordi jeg følt noget var galt og rigtig nok han skriver med en anden pige at vi skændes meget så han vil prøve noget nyt om de skal mødes måsk de kun finde sammen og at han vil slik hendes mis hun skriver det er synd for mig fordi så er han mig jo utro men at hun havde da lyst til ham så de kun jo mødes en dag

Jeg stod naesten i samme situation som dig... Jeg boede sammen med faren til mit barn og glaedede mig til at stifte familie med ham, men han lavede andet end papirarbejde med sin assistent, saa nu er jeg 26 uger henne og bor sammen med mine brødre i en trevaerelses lejlighed...

Jeg er sikker paa at du nok skal finde en loesning...

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

i må meget undskylde jeg ikke har svart jer

men jeg fortalt x kæresten at jeg havde tjekket hans telefon og jeg aldrig nogle sinde vil kun tilgive ham for det og at han skulle pakke sin ting og flytte

jeg tog så hjem til min kusine imens han har flyttet sin ting er stadig i chok og det er ikke rigtig gået op for mig 100% at jeg er gravid og at jeg er single nu altså det er noget af en mund fuld på en gang og føler ikke jeg kan stoppe med at græde

jeg vil læse det hele igemmen en gang mere i morgen/senere det i har skreven og prøv og svare jer alle ved godt det er mit valg men føler stadig i har hjulpet mig rigtig meget fordi da jeg skrev det her indlæg var jeg så meget i chok at jeg ikke havde tænkt på og sige noget til ham eller smid ham ud var bare i chok så mange tak i har fået mig til at smid ham ud og det er nok det bedste jeg har gjort idag TAK

Anmeld

13. februar 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Louisiana28 skriver:

Nu skriver du selv, at du lidt håber, at du taber barnet - så jeg synes du skal snakke med lægen om dine muligheder.

Uanset, så synes jeg du skal smide kæresten langt væk, det dér er slet ikke i orden!

Du skriver også, at du er imod abort, men tænk lige på hvad det er du gør... Din kæreste kan slæbe dig i retten ang. forældremyndighed, og du vil konstant tænke på, hvad det er for en idiot, der er far til dit barn... Du skal være helt 100 % sikker på, at du vil lade dig selv og dit barn gå igennem det her. Og være sikker på, at du vil have et barn med sådan en klovn. Man skal ikke give et menneske livet for enhver pris. Det menneske skal vokse op og en dag have at vide hvad der er sket mellem mor og far, hvorfor kan mor ikke li' far og omvendt, hvorfor bor de ikke sammen, hvorfor må jeg ikke se far osv osv. Der er alle mulige ting du skal tage stilling til, og som dit barns liv er enormt påvirket af. Om barnet se sin far, om du vil åbne muligheden for, at faren kan bilde barnet alt muligt ind ang. hvorfor I gik fra hinanden osv osv. Det er jo ikke en lille uskuldig baby for evigt, det vil vokse op og stille spørgsmål. Og de spørgsmål skal du være klar til at kunne svare på. Også når dit barn er 30 år. Vil du fortælle sandheden eller holde det skjult hele livet? Man skal ikke bringe børn til verden for enhver pris... Vil ikke lyde hård, men synes du skal tage alt i betragtning...

Stort til dig, det må være forfærdeligt, at stå i din situation!

Synes det er et rigtig godt indlæg der rammer hovedet på sømmet.

For et er at forlade en idiot, men får man et barn med ham sllipper man aldrig af med ham. Og det i sig selv kan påvirke ens liv i meget negativ retning. Jeg ved desværre hvad jeg laver om.l

Anmeld

13. februar 2011

LR85

Anonym skriver:

i må meget undskylde jeg ikke har svart jer

men jeg fortalt x kæresten at jeg havde tjekket hans telefon og jeg aldrig nogle sinde vil kun tilgive ham for det og at han skulle pakke sin ting og flytte

jeg tog så hjem til min kusine imens han har flyttet sin ting er stadig i chok og det er ikke rigtig gået op for mig 100% at jeg er gravid og at jeg er single nu altså det er noget af en mund fuld på en gang og føler ikke jeg kan stoppe med at græde

jeg vil læse det hele igemmen en gang mere i morgen/senere det i har skreven og prøv og svare jer alle ved godt det er mit valg men føler stadig i har hjulpet mig rigtig meget fordi da jeg skrev det her indlæg var jeg så meget i chok at jeg ikke havde tænkt på og sige noget til ham eller smid ham ud var bare i chok så mange tak i har fået mig til at smid ham ud og det er nok det bedste jeg har gjort idag TAK

super

Stor og svær beslutning, men du er sej. Det er rigtig godt for dig.

Jeg vil dog sige som en oven over har skrevet, hvis du er i tvivl om du skal beholde barnet, så er man vel ikke i tvivl?? Jeg synes personligt du skal få det fjernet, i stedet for senere og resten a livet a skulle skændes med ham om forældremyndighed og alt det lort der kan være mellem to forældre der ikke kan enes. øv.

Er det så ikke bedre a komme dig lidt, finde en dejlig mand og få et barn sammen med ham?

Håber ikke det er for hårdt sagt, synes bare det vil være synd for dig og barnet hvis i ikke er lykkelige.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

selvom det her barn har været ønsket i to år ringer jeg til min læge i morgen for at få det fjernet

jeg vil blive mega ked af det og føle han er skyld i jeg skal miste det barn jeg har ønsket længe. men har bare ikke lyst til at have mere med ham og gøre og skal til at slås med ham senere i retten

jeg har valgt det her fordi jeg kan hører i alle sammen vil støtte mig kan godt forstå jer når i skriver det er bedst for mig og barnet

jeg er allerede græde færdig over at skal have en abort men ved jeg kan logge her ind hver dag og få støtte og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.