Nu skriver du selv, at du lidt håber, at du taber barnet - så jeg synes du skal snakke med lægen om dine muligheder.
Uanset, så synes jeg du skal smide kæresten langt væk, det dér er slet ikke i orden!
Du skriver også, at du er imod abort, men tænk lige på hvad det er du gør... Din kæreste kan slæbe dig i retten ang. forældremyndighed, og du vil konstant tænke på, hvad det er for en idiot, der er far til dit barn... Du skal være helt 100 % sikker på, at du vil lade dig selv og dit barn gå igennem det her. Og være sikker på, at du vil have et barn med sådan en klovn. Man skal ikke give et menneske livet for enhver pris. Det menneske skal vokse op og en dag have at vide hvad der er sket mellem mor og far, hvorfor kan mor ikke li' far og omvendt, hvorfor bor de ikke sammen, hvorfor må jeg ikke se far osv osv. Der er alle mulige ting du skal tage stilling til, og som dit barns liv er enormt påvirket af. Om barnet må se sin far, om du vil åbne muligheden for, at faren kan bilde barnet alt muligt ind ang. hvorfor I gik fra hinanden osv osv. Det er jo ikke en lille uskuldig baby for evigt, det vil vokse op og stille spørgsmål. Og de spørgsmål skal du være klar til at kunne svare på. Også når dit barn er 30 år. Vil du fortælle sandheden eller holde det skjult hele livet? Man skal ikke bringe børn til verden for enhver pris... Vil ikke lyde hård, men synes du skal tage alt i betragtning...
Stort
til dig, det må være forfærdeligt, at stå i din situation!
Anmeld