Anonym skriver:
min kæreste og jeg skændes meget sidste år og havde snakket om. om vi skulle gå fra hinaden men en dejlig kæreste weekend for en månede siden gjord bare vores forhold bedre og vi blev enlig om vi skulle blive sammen og stadig planlæg barn og kæresten har snakket om í en hel månede at han håber jeg snart blev gravid fordi det vil bare være så godt for han elsket mig og vil ikke miste mig og ønsker meget at blive far
og jubii jeg har testet positiv idag blev bare så glad da det virkelig har været ønsket længe
MEN jeg følt ikke kæresten blev så glad som jeg troede så jeg tjekket hans telefon fordi jeg følt noget var galt og rigtig nok han skriver med en anden pige at vi skændes meget så han vil prøve noget nyt om de skal mødes måsk de kun finde sammen og at han vil slik hendes mis hun skriver det er synd for mig fordi så er han mig jo utro men at hun havde da lyst til ham så de kun jo mødes en dag
Fxxx det svin mand...han er bare en kæmpe nar..
forstår virkelig godt at du er ked af det...
MEN tage en snak med din kæreste (stille og roligt) om hvad hans planer er og hvad han vil....jeg har selv været ude i det når utroskab næste ødelægger ens forhold....flere gange endda...
og det har været fra begge sider...men vi har overlevet det heldigvis...og venter nu nr. 2...og er meget lykelige sammen idag
Husk at dette nødvendigvis ikke kun er noget dårligt...hvis han virkelig ikke vil være sammne med dig, så er det jo bare godt at du får det at vide nu (selv om det er pisse svært og meget uheldigt tidspunkt), og hvis ham vil tilbringe resten af hans liv med dig, så kan dette være et vendepunkt for ham...
Jeg håber at i finder ud af det og kommer godt igennem det, enten sammen eller hver for sig...
Men ellers kæmpe tillykke med de 2 streger
Anmeld