jeg er græde færdig (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.377 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg skændes meget sidste år og havde snakket om. om vi skulle gå fra hinaden men en dejlig kæreste weekend for en månede siden gjord bare vores forhold bedre og vi blev enlig om vi skulle blive sammen og stadig planlæg barn og kæresten har snakket om í en hel månede at han håber jeg snart blev gravid fordi det vil bare være så godt for han elsket mig og vil ikke miste mig og ønsker meget at blive far

og jubii jeg har testet positiv idag blev bare så glad da det virkelig har været ønsket længe

MEN jeg følt ikke kæresten blev så glad som jeg troede så jeg tjekket hans telefon fordi jeg følt noget var galt og rigtig nok han skriver med en anden pige at vi skændes meget så han vil prøve noget nyt om de skal mødes måsk de kun finde sammen og at han vil slik hendes mis hun skriver det er synd for mig fordi så er han mig jo utro men at hun havde da lyst til ham så de kun jo mødes en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Fru Nielsen

Åhhhh din stakkel.... Kan kun have ondt af dig!

Men ud med ham, han er et fjols.....

Babyen kan du klare selv

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

min kæreste og jeg skændes meget sidste år og havde snakket om. om vi skulle gå fra hinaden men en dejlig kæreste weekend for en månede siden gjord bare vores forhold bedre og vi blev enlig om vi skulle blive sammen og stadig planlæg barn og kæresten har snakket om í en hel månede at han håber jeg snart blev gravid fordi det vil bare være så godt for han elsket mig og vil ikke miste mig og ønsker meget at blive far

og jubii jeg har testet positiv idag blev bare så glad da det virkelig har været ønsket længe

MEN jeg følt ikke kæresten blev så glad som jeg troede så jeg tjekket hans telefon fordi jeg følt noget var galt og rigtig nok han skriver med en anden pige at vi skændes meget så han vil prøve noget nyt om de skal mødes måsk de kun finde sammen og at han vil slik hendes mis hun skriver det er synd for mig fordi så er han mig jo utro men at hun havde da lyst til ham så de kun jo mødes en dag

Ud til højre med det svin! Du fortjener LANGT bedre end sådan idiot af kaliber. Så må du gøre op med dig selv, om du kan klare barnet alene, men man kan hvad man vil!

Sender dig et kæmpe kram 

Anmeld

12. februar 2011

FrkT

OMG! 

Han er da bare SLET ikke værd at samle på. Puhhh hvor må det være hårdt for dig... ved slet ikke hvad jeg skal skrive andet end at han må smides ud af døren og direkte i den klammeste skraldespand. Han er da virkelig et røvhul! Det er hverken du eller jeres kommende barn tjent med.

Stort  til dig....

Anmeld

12. februar 2011

mth1987

Først vil jeg sige at jeg selv tager afstand fra at tjekke kærestens mobil. Men når det er sagt syntes jeg du ska spørge ham hvad han vil uden at sige du har kigget på hans mobil. Og hvis han lyver og ikk nævner hende så det bare ud gravid eller ej. Du kan jo så vælge om det en go ide at beholde barnet. Men han virker vildt umoden. Og så det bare med at komme af med ham hurtigst muligt så du kan finde dig en rigtig mand der ikk laver sådanne numre. Fyr ham!!! Kæmpe krammer herfra. Du velkommen til at skrive pb hvis du har mere på hjertet. Lytter gerne og støtter op om dig

Anmeld

12. februar 2011

signe.

Anonym skriver:

åhhhhhhhhhh han er da bare en NAR! Sorry, men ville have været meget bedre du havde tjekket hans mobil for længe siden, nu hvor du er gravid det er bare en rigtig træls situation du er kommet i lige pludselig... for medmindre du vil tilgive ham, skal du jo pludselig til at tænke på om du vil opfostre barnet alene, eller have en abort.. åhh som jeg føler med dig.. har ikke nogle gode råd, men jeg tror at hvis det var mig ville jeg pakke sydfrugterne og smutte. specielt når i har haft problemer før. det var noget andet hvis det var 1 gang der var tale om at i ahvde problemer for så burde det måske kunne løses,.. men synes du skal konfrontere ham.. hmm nogle mænd skriver vel også bare sådan  uden det bliver til noget for bekræftelse -MEN det gør det ikke til en okay ting at gøre alligevel... håber du træffer den rigtige beslutning

/signe

Anmeld

12. februar 2011

Lisbeth1985

FrkT skriver:

OMG! 

Han er da bare SLET ikke værd at samle på. Puhhh hvor må det være hårdt for dig... ved slet ikke hvad jeg skal skrive andet end at han må smides ud af døren og direkte i den klammeste skraldespand. Han er da virkelig et røvhul! Det er hverken du eller jeres kommende barn tjent med.

Stort  til dig....

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg var fuldstændig i chok før kun slet ikke tænke

skulle bare ud med det og i har ret ud til højre med ham jeg fortjener bedre

men jeg er meget imod abort og nu græder jeg over det fordi beholder jeg det skal jeg stå selv med det men os skændes med ham om han skal se barnet

jeg er græder færdig

jeg håber lidt jeg taber det så jeg ikke har noget valg  eller vil jo gerne være mor

Anmeld

12. februar 2011

Lambi

Anonym skriver:

Fxxx det svin mand...han er bare en kæmpe nar.. forstår virkelig godt at du er ked af det...

MEN tage en snak med din kæreste (stille og roligt) om hvad hans planer er og hvad han vil....jeg har selv været ude i det når utroskab næste ødelægger ens forhold....flere gange endda... og det har været fra begge sider...men vi har overlevet det heldigvis...og venter nu nr. 2...og er meget lykelige sammen idag

Husk at dette nødvendigvis ikke kun er noget dårligt...hvis han virkelig ikke vil være sammne med dig, så er det jo bare godt at du får det at vide nu (selv om det er pisse svært og meget uheldigt tidspunkt), og hvis ham vil tilbringe resten af hans liv med dig, så kan dette være et vendepunkt for ham... Jeg håber at i finder ud af det og kommer godt igennem det, enten sammen eller hver for sig...

Men ellers kæmpe tillykke med de 2 streger

Anmeld

12. februar 2011

LR85

hvorfor går du ikke fra ham?? Ja det er vel nok fordi du har mange følelser i klemme, men helt ærligt.

du skal da ikke være sammen med en der ønsker a være dig utro, eller du risikere det.

Du vil jo ikke kunne lade være med a tjekke hans telefon og andre ting resten a livet. Det holder jo ikke.

et forhold skal være baseret på tillid og kærlighed og ikke mindst ærlighed.

Jeg ville smutte.

Så må du overveje med dig selv om du vil have barnet alene eller finde en mand der vil have DIG og få et ønskebarn med DIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.