Pinligste oplevelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

bette

PiaR skriver:

bette skriver:

hmm er vist et par gange blevet grebet på fersk gerning af svigermor..

første gang var med en x hvor vi var igang med en vild stilling.. og så braser hun bare ind og der ligger vi helt nøgne og så skynder hun sig ellers bare ud... piiiinligt..

anden gang var det min nuværende mands mor.. som brasede ind midt mens hans lå bag mig og var igang.. heldigvis under dynen.. og så stod hun der og snakkede og snakkede.... og æhh vores undertøj lå altså på gulvet foran hende.. og der duftede kraftigt af sex.... jamen så gå dog ud..:$

Man må da sige du har haft dine "uventede gæster" ;)... griner... !!!

Vildt hun ikke fangede den... - GÅ DOG UUUUUD.... :P

jeps..og vi svedte begge meget.. og jeg var som sædvanlig rød i hovedet (bliver jeg altid under sex) fatter simpelthen ik hun ik fattede det..

men komisk alligevel.. haah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Pia.

bette skriver:

PiaR skriver:

bette skriver:

første gang var med en x hvor vi var igang med en vild stilling.. og så braser hun bare ind og der ligger vi helt nøgne og så skynder hun sig ellers bare ud... piiiinligt..

anden gang var det min nuværende mands mor.. som brasede ind midt mens hans lå bag mig og var igang.. heldigvis under dynen.. og så stod hun der og snakkede og snakkede.... og æhh vores undertøj lå altså på gulvet foran hende.. og der duftede kraftigt af sex.... jamen så gå dog ud..:$

jeps..og vi svedte begge meget.. og jeg var som sædvanlig rød i hovedet (bliver jeg altid under sex) fatter simpelthen ik hun ik fattede det..

Ja I dag kan man sikkert kun grine af det, men kunne godt forstille mig at imens det stod på at det ikke var så sjovt... ;)

HI HI.... :P

Anmeld

27. september 2008

bette

PiaR skriver:

bette skriver:

PiaR skriver:

bette skriver:

Ja I dag kan man sikkert kun grine af det, men kunne godt forstille mig at imens det stod på at det ikke var så sjovt... ;)

HI HI.... :P

jeps lige præcis.. var faktisk ved at bede hende om at skride fordi vi jo var i gang med at lave et barnebarn til hende..

men det kunne man jo ik rigtig sige.. hhe..

Anmeld

27. september 2008

bette

PiaR skriver:

Hvad er det mest pinlige I har gjort eller oplevet...

Jeg kan lige selv komme med tre små historier...

1) - Har en gang stået halvfuld i byen og bagt lidt på en sød gut og så kommer min veninde og fortæller mig mit bryst stikker ud (altså selve brystvorten, var lige smuttet sig en tur)

2) - Været til Jobsamtale i en børnehave med noget i tanden (husker faktisk ikke hvad det var) men efter samtalen møder jeg en gammel ven som ærligt siger: "Pia, der sidder noget i din tand", og det var ikke bare en lille krumme, men en stor brun ting.

3) - trådt i en hundelort og gået ind i en tøjbutik hvor en dame pludselig kommeterede at jeg vist havde trådt i noget....

Arrrr.... PIIINLIIIIIGT....

Har I et par sjove historier I vil dele med os andre ???

Knus Pia

haha den med brystet er sku go.. hahaa.. derfor han var så sød ved dig.. :P

det er bare pinligt..!:D

Anmeld

27. september 2008

Pia.

bette skriver:

PiaR skriver:

1) - Har en gang stået halvfuld i byen og bagt lidt på en sød gut og så kommer min veninde og fortæller mig mit bryst stikker ud (altså selve brystvorten, var lige smuttet sig en tur)

2) - Været til Jobsamtale i en børnehave med noget i tanden (husker faktisk ikke hvad det var) men efter samtalen møder jeg en gammel ven som ærligt siger: "Pia, der sidder noget i din tand", og det var ikke bare en lille krumme, men en stor brun ting.

3) - trådt i en hundelort og gået ind i en tøjbutik hvor en dame pludselig kommeterede at jeg vist havde trådt i noget....

Knus Pia

Ja det mente de piger der var med i byen også, at han var vild med min blottede brystvorte... jeg valgte at snige mig væk bagefter og ikke støde mere på ham den nat.... :$:$:$ ....

Knus Pia med blottede babser... ;)...

Anmeld

27. september 2008

bette

PiaR skriver:

bette skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia

Ja det mente de piger der var med i byen også, at han var vild med min blottede brystvorte... jeg valgte at snige mig væk bagefter og ikke støde mere på ham den nat.... :$:$:$ ....

Knus Pia med blottede babser... ;)...

haha ej.. lod du dine babser komme i vejen for at score ham... hehe kan sku godt forstå du listede væk.. men hey det sker jo.. hvis du havde det varmt skulle de jo luftes.. hehe det må han da kunne forstå..8D

Anmeld

27. september 2008

Tynen

Jeanne skriver:

Laver lige copy-paste af et tidligere indlæg

Jeg har været så heldig at overtage Jesses forkølelse. Det værste ved at jeg har det, er ikke at jeg er syg, men at jeg nyser virkelig meget. Også så alle i 5 meters radius får ondt i ørene. Og jeg er en grådig person, som ikke kan nøjes med at nyse een gang. Nej det er gerne 5-6-7 gange (rekorden er 12 )

Da jeg kom på uni i dag ville jeg købe mig en pose Fishermans freinds, men det havde de ikke, så jeg måtte købe vicks. Problemet med dem er at jeg får luft i maven....

Jeg er sikker på at jeg ikke behøver skrive ret meget mere, for i har vel gættet hvad der er sket....
Det var i en propfuld bus på vej hjem fra uni, og den ENORME prut kom ved nys nr 3

Godt det er weekend og jeg ikke skal med bussen i to dage. Jeg var SÅ flov

Og dengang hvor jeg havde sex med min eks og hans mor kom ind midt i min (pænt højlydte) orgasme :$

Jeg har faktisk så mange jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte og slutte. :P

LOL, FOR HELVEDE!!!!!! :)):)):)):))

Seriøst - Jeg er ved at tisse i bukserne af grin nu!
Det var dælme sjovt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.