Pinligste oplevelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.920 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. september 2008

Pia.

Hvad er det mest pinlige I har gjort eller oplevet...

Jeg kan lige selv komme med tre små historier...

1) - Har en gang stået halvfuld i byen og bagt lidt på en sød gut og så kommer min veninde og fortæller mig mit bryst stikker ud (altså selve brystvorten, var lige smuttet sig en tur)

2) - Været til Jobsamtale i en børnehave med noget i tanden (husker faktisk ikke hvad det var) men efter samtalen møder jeg en gammel ven som ærligt siger: "Pia, der sidder noget i din tand", og det var ikke bare en lille krumme, men en stor brun ting.

3) - trådt i en hundelort og gået ind i en tøjbutik hvor en dame pludselig kommeterede at jeg vist havde trådt i noget....

Arrrr.... PIIINLIIIIIGT....

Har I et par sjove historier I vil dele med os andre ???

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Lykkelig Mor til 2

LOL:D:D:D

Skal prøve å komme på noe jeg selv har lavet:$:$

Linda..

Anmeld

27. september 2008

Miamaja

for flere år siden... havde jeg fået lidt at drikke i byen og smuttede på herretoilettet8( - jeg opdagede det først da jeg sad og tissede og fik øje på alle de mænd der kom ind lige pludseligt. jeg ventede til alle var gået og skyndte mig ud og var bare rød i hovedet:$

Anmeld

27. september 2008

A.I.G.

Jeg sendte en hed og ikke stueren besked til min mand - dengang kæreste, og kom desværre til at sende den til en mandlig kollega, der stod først i telefonen.

Siden da har min mand været noteret med Aa Kenn, så han står først.

Jeg blev knaldrød i hovedet og kastede mobilen over mit kontorbord mens jeg råbte " NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ "
Med det resultat at mine kollegaer på kontoret mange år efter prøvede at få sandheden ud af mig vedr. SMS`ens indhold.

Anette

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Miamaja skriver:

for flere år siden... havde jeg fået lidt at drikke i byen og smuttede på herretoilettet8( - jeg opdagede det først da jeg sad og tissede og fik øje på alle de mænd der kom ind lige pludseligt. jeg ventede til alle var gået og skyndte mig ud og var bare rød i hovedet:$

He He, ja det må godt nok havde været pinligt at sidde der *G* :))

Anmeld

27. september 2008

Pia.

A.I.G. skriver:

Jeg sendte en hed og ikke stueren besked til min mand - dengang kæreste, og kom desværre til at sende den til en mandlig kollega, der stod først i telefonen.

Siden da har min mand været noteret med Aa Kenn, så han står først.

Jeg blev knaldrød i hovedet og kastede mobilen over mit kontorbord mens jeg råbte " NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ "
Med det resultat at mine kollegaer på kontoret mange år efter prøvede at få sandheden ud af mig vedr. SMS`ens indhold.

Anette

GRINER, ej hvor herligt... *GGG* - Den stakkels kollega har nok været noget ærgeligt da han fandt ud af den slet ikke var til ham ;)

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

Pia-griner- nu vil jeg ikke udlevere dig, men var der ikke noget med en bil engang...:P;)
Og jeg sidder her g tænker....kan sgu ikke komme på noget.

Jo, engang hvor min skønne veninde og jeg skulle holde en færge tilbage fordi vores mænd og børn var sen på den, da de havde været over med tysklands færgen...vi gik fra bil til bil og spurgte om det var ok og vi lovede øl til alle hvis det var ok vi ventede...det havde de jo med fra tyskland.
Da mænd og børn endelig kom drønende, var bilen fuld af slik og lunkne sodavand og INGEN øl...de mente vi havde nok i sommerhuset...vildt pinligt og lidt komisk.:P:P

Knus Eva..som mener venner er med til at berige livet mere end man lige tænker over...(L)

Anmeld

27. september 2008

Mathilde

Hehe sjove oplevelser i har haft8D

Engang skulle min første kæreste og mig overnatte hos min far, men min far boede på daværende tidspunkt i en etværelset lejlighed... Derfor tog vi et lille telt med og slog det op i haven.
Når man er SÅ unge og nyforelskede er man jo som regl ret aktive på lagnerne og vi var ikke en undtagelse;)
Vi havde været nede i den lokale brugs og forsyne os med 10 kondomer og havde fuld gang i den 5. midt på eftermiddagen. Min far kommer så hjem og hans bror er med. De går om i haven for at hilse på os mens vi ligger uvidende og "knalder" derud ad med fuld skrue i teltet. Pludselig hører jeg min far sige: Hvad er der dog sket her? Jeg svarer hurtigt:øh vi sover bare:$ Men så går det op for mig at teltet er helt smadret og teltdugen ligger nærmest nede over os:-o

Mega pinligt!!! Og svært at se min far i øjnene bagefter...

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Eva skriver:

Pia-griner- nu vil jeg ikke udlevere dig, men var der ikke noget med en bil engang...:P;)

Jo, engang hvor min skønne veninde og jeg skulle holde en færge tilbage fordi vores mænd og børn var sen på den, da de havde været over med tysklands færgen...vi gik fra bil til bil og spurgte om det var ok og vi lovede øl til alle hvis det var ok vi ventede...det havde de jo med fra tyskland.
Da mænd og børn endelig kom drønende, var bilen fuld af slik og lunkne sodavand og INGEN øl...de mente vi havde nok i sommerhuset...vildt pinligt og lidt komisk.:P:P

Knus Eva..som mener venner er med til at berige livet mere end man lige tænker over...(L)

GRINER så højt lige nu at du burde kunne høre mig.... Glemmer jeg aldrig.... ååå hvor jeg elsker de tider... for pokker Eva *GGGG*

En bil ??? nu er jeg vist ikke med ???

Fortæl - måske i en post besked *GG*

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

GRINER så højt lige nu at du burde kunne høre mig.... Glemmer jeg aldrig.... ååå hvor jeg elsker de tider... for pokker Eva *GGGG*

En bil ??? nu er jeg vist ikke med ???

Fortæl - måske i en post besked *GG*

GRINER- også meget højt herhjemme...helt alene...:)):)):))
Så mange gode oplevelser vi har haft sammen,...helt vildt.(L)(L)(L)

Kommer lige med et par link: "føtex, parkering" er du med..ved jo ikke om du vil skrive det, så skriver ikke mere...(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.