Pinligste oplevelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

Pia.

Mathilde skriver:

Hehe sjove oplevelser i har haft8D

Engang skulle min første kæreste og mig overnatte hos min far, men min far boede på daværende tidspunkt i en etværelset lejlighed... Derfor tog vi et lille telt med og slog det op i haven.
Når man er SÅ unge og nyforelskede er man jo som regl ret aktive på lagnerne og vi var ikke en undtagelse;)
Vi havde været nede i den lokale brugs og forsyne os med 10 kondomer og havde fuld gang i den 5. midt på eftermiddagen. Min far kommer så hjem og hans bror er med. De går om i haven for at hilse på os mens vi ligger uvidende og "knalder" derud ad med fuld skrue i teltet. Pludselig hører jeg min far sige: Hvad er der dog sket her? Jeg svarer hurtigt:øh vi sover bare:$ Men så går det op for mig at teltet er helt smadret og teltdugen ligger nærmest nede over os:-o

Mega pinligt!!! Og svært at se min far i øjnene bagefter...

HA HA HA HA HA HA, dejlig ærlig historie, flere af dem *GGG* ..... :)) Det fik mig til at tænke på en historie mere hvor min far er kommet ind imens jeg fik den -for at sige det mildt- bagfra af min første rigtige kæreste !!!!!!! PINLIGT... og min far blev så forskrækket at han lukkede døren med et brag og klemte sin fod... - tror ikke det er det sjoveste billede en far kan få af sin unge datter :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Pia-griner- nu vil jeg ikke udlevere dig, men var der ikke noget med en bil engang...:P;)
Og jeg sidder her g tænker....kan sgu ikke komme på noget.

Jo, engang hvor min skønne veninde og jeg skulle holde en færge tilbage fordi vores mænd og børn var sen på den, da de havde været over med tysklands færgen...vi gik fra bil til bil og spurgte om det var ok og vi lovede øl til alle hvis det var ok vi ventede...det havde de jo med fra tyskland.
Da mænd og børn endelig kom drønende, var bilen fuld af slik og lunkne sodavand og INGEN øl...de mente vi havde nok i sommerhuset...vildt pinligt og lidt komisk.:P:P

Knus Eva..som mener venner er med til at berige livet mere end man lige tænker over...(L)

GRINER så højt lige nu at du burde kunne høre mig.... Glemmer jeg aldrig.... ååå hvor jeg elsker de tider... for pokker Eva *GGGG*

En bil ??? nu er jeg vist ikke med ???

Fortæl - måske i en post besked *GG*

GRINER- også meget højt herhjemme...helt alene...:)):)):))
Så mange gode oplevelser vi har haft sammen,...helt vildt.(L)(L)(L)

Kommer lige med et par link: "føtex, parkering" er du med..ved jo ikke om du vil skrive det, så skriver ikke mere...(L)

Post på vej *GGGGGG*

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

Ej, nu kan jeg sgu huske en pinlig en-griner- sjovt nok var jeg halvfuld og til bondebal hernede hvor jeg bor.
Det var i en stor hal med 800 mennesker og der var band...Torben Lendager band...en gammel afdanket tresser sanger, som vidst stadig syntes han var smart.
Men jeg havde det super sjovt, dansede sammen med en veninde og den gode Torben syntes jo det var rigtig dejligt med et par fjantede piger oppe foran scenen...men så skete der noget, for pludselig så jeg mig selv stå på scenen med ham og skråle med i mikrofonen. PINLIGT og især fordi jeg pludselig blev ædru....:)):)) Hvorfor er det egentlig man pludselig kan blive ædru, har jeg prøvet i andre situationer, som jeg ikke liiiige vil komme ind på..:P
Det værste var næsten er min x virkelig mobbede mig flere måneder efter...året efter var alt glemt og vi var afsted igen, der kom jeg hjem med autografer fra hele Bamses venner....har ikke været afsted siden-griner-
Knus Eva..

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Eva skriver:

Ej, nu kan jeg sgu huske en pinlig en-griner- sjovt nok var jeg halvfuld og til bondebal hernede hvor jeg bor.
Det var i en stor hal med 800 mennesker og der var band...Torben Lendager band...en gammel afdanket tresser sanger, som vidst stadig syntes han var smart.
Men jeg havde det super sjovt, dansede sammen med en veninde og den gode Torben syntes jo det var rigtig dejligt med et par fjantede piger oppe foran scenen...men så skete der noget, for pludselig så jeg mig selv stå på scenen med ham og skråle med i mikrofonen. PINLIGT og især fordi jeg pludselig blev ædru....:)):)) Hvorfor er det egentlig man pludselig kan blive ædru, har jeg prøvet i andre situationer, som jeg ikke liiiige vil komme ind på..:P
Det værste var næsten er min x virkelig mobbede mig flere måneder efter...året efter var alt glemt og vi var afsted igen, der kom jeg hjem med autografer fra hele Bamses venner....har ikke været afsted siden-griner-
Knus Eva..

HA HA HA HA HA HA.... Hvor herligt... Hvorfor er det at jeg kan se dig for mig stå der oppe...

Du har sgu lavet mange sjove ting gennem tiden....
Mindes også da du rullede dig i vejkanten på en motorvej *GGGGG* ÅÅÅÅ nej det bliver sjovere og sjovere... og så fik du en lille ven ud af det på maven...... :)):)):)):)):))

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus Eva..

HA HA HA HA HA HA.... Hvor herligt... Hvorfor er det at jeg kan se dig for mig stå der oppe...

Mindes også da du rullede dig i vejkanten på en motorvej *GGGGG* ÅÅÅÅ nej det bliver sjovere og sjovere... og så fik du en lille ven ud af det på maven...... :)):)):)):)):))

:)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):))

ja, griner- kan du ikke se det for dig....og ja, min lille ven...ej, for pokker da...og vandmelon...det var sgu tider...:D

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus Eva..

:)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):))

ja, griner- kan du ikke se det for dig....og ja, min lille ven...ej, for pokker da...og vandmelon...det var sgu tider...:D

Jo om jeg kan se det for mig - er du gal, kan slet ikke få det billede væk igen.... :))

Vandmelonen(L) - eller baileys med agurkpynt... Åååå de gode gamle dage..

Anmeld

27. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Laver lige copy-paste af et tidligere indlæg

Jeg har været så heldig at overtage Jesses forkølelse. Det værste ved at jeg har det, er ikke at jeg er syg, men at jeg nyser virkelig meget. Også så alle i 5 meters radius får ondt i ørene. Og jeg er en grådig person, som ikke kan nøjes med at nyse een gang. Nej det er gerne 5-6-7 gange (rekorden er 12 )

Da jeg kom på uni i dag ville jeg købe mig en pose Fishermans freinds, men det havde de ikke, så jeg måtte købe vicks. Problemet med dem er at jeg får luft i maven....

Jeg er sikker på at jeg ikke behøver skrive ret meget mere, for i har vel gættet hvad der er sket....
Det var i en propfuld bus på vej hjem fra uni, og den ENORME prut kom ved nys nr 3

Godt det er weekend og jeg ikke skal med bussen i to dage. Jeg var SÅ flov

Og dengang hvor jeg havde sex med min eks og hans mor kom ind midt i min (pænt højlydte) orgasme :$

Jeg har faktisk så mange jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte og slutte. :P

Anmeld

27. september 2008

bette

hmm er vist et par gange blevet grebet på fersk gerning af svigermor..

første gang var med en x hvor vi var igang med en vild stilling.. og så braser hun bare ind og der ligger vi helt nøgne og så skynder hun sig ellers bare ud... piiiinligt..

anden gang var det min nuværende mands mor.. som brasede ind midt mens hans lå bag mig og var igang.. heldigvis under dynen.. og så stod hun der og snakkede og snakkede.... og æhh vores undertøj lå altså på gulvet foran hende.. og der duftede kraftigt af sex.... jamen så gå dog ud..:$

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Jeanne skriver:

Laver lige copy-paste af et tidligere indlæg

Jeg har været så heldig at overtage Jesses forkølelse. Det værste ved at jeg har det, er ikke at jeg er syg, men at jeg nyser virkelig meget. Også så alle i 5 meters radius får ondt i ørene. Og jeg er en grådig person, som ikke kan nøjes med at nyse een gang. Nej det er gerne 5-6-7 gange (rekorden er 12 )

Da jeg kom på uni i dag ville jeg købe mig en pose Fishermans freinds, men det havde de ikke, så jeg måtte købe vicks. Problemet med dem er at jeg får luft i maven....

Jeg er sikker på at jeg ikke behøver skrive ret meget mere, for i har vel gættet hvad der er sket....
Det var i en propfuld bus på vej hjem fra uni, og den ENORME prut kom ved nys nr 3

Godt det er weekend og jeg ikke skal med bussen i to dage. Jeg var SÅ flov

Og dengang hvor jeg havde sex med min eks og hans mor kom ind midt i min (pænt højlydte) orgasme :$

Jeg har faktisk så mange jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte og slutte. :P

Griner, den historie husker jeg godt (altså den første) den er bare herlig...

:)):)):)):)):))

Anmeld

27. september 2008

Pia.

bette skriver:

hmm er vist et par gange blevet grebet på fersk gerning af svigermor..

første gang var med en x hvor vi var igang med en vild stilling.. og så braser hun bare ind og der ligger vi helt nøgne og så skynder hun sig ellers bare ud... piiiinligt..

anden gang var det min nuværende mands mor.. som brasede ind midt mens hans lå bag mig og var igang.. heldigvis under dynen.. og så stod hun der og snakkede og snakkede.... og æhh vores undertøj lå altså på gulvet foran hende.. og der duftede kraftigt af sex.... jamen så gå dog ud..:$

Man må da sige du har haft dine "uventede gæster" ;)... griner... !!!

Vildt hun ikke fangede den... - GÅ DOG UUUUUD.... :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.