Ellim skriver:
Du har ret - har også selv tænkt at det måske var der den lå, altså at hun er lidt små misundelig..
Og misundelse kan jo godt være en rigtig grim ting !! Desværre..
Jeg er forresten 23 
ej altså helt erligt, nu må dine venner til at stopper hvis de er så underlige...
jeg sad og læste din tråd og tænkte at siden de var sådan, så måtte det være fordi du var omkring de 17-18 år, men 23 år er da bestemt ikke for ungt til at få børn, hvis man har en stabil indkomst og er i et stabilt forhold...jeg var selv 18 år da jeg fik min datter, og vi var 6 veninder, i samme alder, der var gravide samtidig
og jeg skule hilse og sige at vi har alle en vidergående uddannelse og job idag og er stadig sammen med den samme mand og de fleste af os har fået 2-3 børn efterfølgende, og mig selv som er gravid med nr. 2 nu...men det er også kun fordi at jeg fik pco, og måtte i behandling få at blive gravid igen, at jeg har ventet så længe...og jeg er kun 26 idag
så hvis du har lyst til at få et barn , og er klar til det samt har noget at tilbyde det, så gør det og vær ligeglad med hvad andre siger...
Anmeld