... Okay, skal gøre det kort!! Mødte en gammel veninde i dag som jeg ikke har set i et godt stykke tid (over et år siden). Det første hun siger er; om jeg har hørt at Julie og Mads har fået deres andet barn nu - og om det ikke bare var liiige hurtigt nok, og at hun syntes det er underholdende at høre om deres liv fordi der hele tiden sker bare lidt for meget her og der..
Jeg vil lige sige at jeg faktisk syntes at de klare det vildt godt..!! Men hun syntes at de var for unge (de er 23 begge)
Her efter spørg jeg hende hvordan det går med Mathilde (en anden gammel fælles veninde) hun siger så at de ikke snakker så meget mere, men at det ikke ville komme bag på hende hvis hende og hendes kæreste snart får børn.. OG SÅ KOMMER DET... så siger hun "folk har også så travlt, det er sgu da det dummeste ikke at have gjort sin uddannelse færdig.. Og hvorfor ende sin ungdom for tidligt" JA SÅ havde jeg ikke liiige lyst til at fortælle at min kæreste og mig er i gang med at lave en lille bebs..
Hvorfor har folk så tavlt?? Mange af mine venner/veninder har meget svært ved at forstå hvorfor vi "allerede" vil have børn nu - nok da de satser 100 % på studiet og andet...... Men syntes faktisk det er ret irriterende
-> der er også venner jeg ikke ved hvordan jeg skal fortælle det nå jeg en gang bliver gravid.. (måske jeg bare skal arbejde lidt med mig selv) MEN syntes det er en lidt hårdt dømmende omgangskreds jeg har - selv om at jeg elsker alle mine venner og ved de er der 100 procent osv.. men hmmm, ja...
Har i oplevet noget af det samme?? 
Anmeld