Jeg synes det er lidt spøjst at blot fordi man har andre kvaliteter i livet end børn, så er man misundelig?
Øh nej, det kan være at dét at få børn bare ikke står øverst på ønsksedlen.
Havde du spurgt mig for 4 år, lige inden jeg testede positiv med mit første barn, så lå det simpelthen SÅ fjernt for mig allerede at skulle have børn (jeg var også 23). Jeg ville rigtig gerne have børn men ikke før jeg MINDST var rundet de 30 år, jeg havde en masse intentioner og drømme jeg først ville have udlevet og så ville jeg ikke mindst leve min ungdom til fulde!
Da jeg så stod med en på ingen måde planlagt positiv test, ændrede jeg mening og nu i dag er jeg 27 og mor til to 
Jeg elsker og vil aldrig nogensinde fortryde mine børn men NØJ hvor kan jeg godt ærge mig over de ting jeg ikke nåede før jeg fik børn, fx. at rejse en masse og arbejde med Læger uden grænser som altid har været en stor drøm.
Jeg når det muligvis en dag, men ikke imens jeg er i 20erne og dét kan jeg godt være lidt træt af.
Derfor synes jeg man skal passe på med at sige at andre "bare er misundelige" -Ikke alle (og langt fra, heldigvis) 23årige synes at børn og familie bare er det mest fantastiske i verden.
Anmeld