Hvorfor sker der så mange fejl i den danske sundhedssystem????? Jeg er lidt chokeret over det. Jeg har oplevet også lidt dårligt om de danske læger (og nu søger jeg ikke noget provokation, jeg lever lykkeligt her og jeg har fået to danske børn sammen med min danske mand) men jeg er i shock når jeg læser, at der er nogle som ikke en gang får deres blod tested! 
Jeg har været gravid to gange i Indien, hvor jeg gik til en privat klinik til kontrol. Der var styr på sådan nogle ting og på alt muligt. Faktisk fik jeg min blod tested næsten hver måned for at tjekke min jern (og andre ting) niveau for det er ikke så sundt at tage en kæmpe portion ekstra jern, som vi oplever her... Jeg fik bare lov til at tage en halv af en bestemt jern pille, for min jern var fuldstandig i orden, den skulle bare "veligholdes" Jeg fik en sprøjte i ca uge 28 med antistoffer. Her i DK (i uge 37) sagde de, at det er ligesågodt at gøre kun efter fødsel. Jeg fik også den efter fødsel, som jeg også skulle og længere har jeg ikke tænkt på det. Graviditet nr2 har også startet i Indien og sluttede i DK, men jeg gik ikke noget sprøjte i uge 28, kun efter fødsel. Men jeg har ikke haft den indtryk, at de ikke vidste noget om, JM har haft styr på det og det var den første der er blevet ordnet efter de har sikret sig, at babien har haft det godt.
Jeg er i shock at nogle læge ikke ved noget om
Det skulle kraves en højere niveau på sundhedssystemet!!!!
(og grunden at jeg har skrevet, at alt er i orden og at de skulle have styr på det er fordi meget tit oplever jeg hysteriske gravide, som brokker sig om hver lille ting og det er ligesom ingentin er nok for dem. De tror, at hver prut vil koste dem en abort og at de skal have en unødvendig opmærksomhed fra lægerne og JM, ligesom de er de første i menneskers historie som er blevet gravide... Derfor skriver jeg nogle gange, at alt er i orden og man skal slappe lidt af og nyde livet i stedet for at finde problemer hele tiden. Men lige netop denne tråd er noget skramende, hvis der virkeligt findes sådan en stor fejl!!!!!!!!)
Anmeld