Galdesten!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Nemesis

lisesp83 skriver:

Puha, er lidt skræmt ved tanken om en slange ned gennem halsen. ..

Men jeg gør alt for at slippe for de anfald. For dem kan jeg slet ikke holde ud..

Tusind tak fordi du ville fortælle om dit forløb.. Det er jeg glad for..

Jeg fik at vide, at mange fik det efter en graviditet. Men ikke grunden. Hvorfor mon det kommer?

Det fik jeg sjovt nok også...det skyldtes helt klart at lillefyren havde ligget og sparket til min galdeblære og derved havde forstyrret den normale funktion.

Men han var også bare SÅ voldsom..mine ribben var blåsorte..udvendigt så tør ikke tænke på hvordan jeg så ud indvendigt.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

qp

Jeg blev opereret kl 11 om formiddagen fik 5 små huller i maven og derefter plaster på disse som jeg så skulle rense og skifte hver dag... Jeg kom hjem kl 20 om aftenen og fra det tidspunkt af var jeg igen "enlig mor" (alene) - så du skal ikke være bekymret, det er en nem operation og du har lidt smerter efterfølgende men det får du medicin imod og det er til, at holde ud

Anmeld

10. februar 2011

lisesp83

Jeg takker jer alle sammen for svar..

Jeg satser på kikkertoperation, så jeg kan slippe for de anfald, som virkelig virkelig gør ondt. Det ville bare være det hele værd at slippe for dem..

For når de anfald kommer, så kan jeg kun sidde foroverbøjet over frk wc..

Anmeld

10. februar 2011

eirene

lisesp83 skriver:

Mange tak fordi du ville fortælle om dit forløb.

Jeg glæder mig virkelig til at slippe for de anfald. Jeg laver ikke andet end at tænke på, hvornår de mon kommer igen, for de kommer bare så pludseligt. Lige ud af det blå. Og så kan jeg virkelig ingenting, og de tager alle mine kræfter. Puha.

Ja de der anfald er rigtig slemme. Jeg har sagt at jeg vil hellere føde 3 børn mere end have sådan et anfald igen. Damn. De sidste par gange måtte jeg have morfin og fik nogle ketogan fra lægevagten på ferien for at jeg kunne klare det.

Anmeld

10. februar 2011

Jakob'sMor

lisesp83 skriver:

Aner ikke om dette emne skal ligge her..

Men here we go..

Jeg har været til en ultralydsscanning på sygehuset, og idag ringede jeg til lægen for at få svar. Desværre er min læge der først i morgen, men sekretæren kunne fortælle mig, at det er galdesten jeg har. Så i morgen skal lægen fortælle mig, hvad der skal ske. Formentlig en operation fik jeg at vide.

Er her nogle der har prøvet det? Hvis ja, hvad blev der gjort hos jer, for at det gik væk?

Hilsen en lidt nervøs Lise

Hej, jeg blev indlagt for galdesten i fredags og blev opereret med kikkert lørdag formiddag.
De var to sten i galdegangen, lige med det samme jeg vågnede gjorde det slet ikke ondt mere, det var rigtig rart.

Anmeld

10. februar 2011

Gaia

Jeg er godt nok spændt på hvad ultralydsscanningen vil sige. Om det også er galdesten der giver mig de voldsomme anfald. Det mener lægfen dog at det er. har hørt noget med at de kan fjernes ved ultralyd , noget med at de knuses?? Men der må de vist ik være særlig store. jeg har haft mine anfald siden 2001 men først nu jeg fik taget mig sammen til at besøg lægen. Skal lige sige at min far er læge så gennem årene har jeg jo bare snakket med ham. men havde et rigtig voldsomt anfald i dec. og blev så sammen med kæresten enige om at nu var det vist tid atfå det rigtig undersøgt. Så nu må vi se. Tænker at jeg snart får en indkaldelse.

Anmeld

10. februar 2011

Gaia

eirene skriver:

Ja de der anfald er rigtig slemme. Jeg har sagt at jeg vil hellere føde 3 børn mere end have sådan et anfald igen. Damn. De sidste par gange måtte jeg have morfin og fik nogle ketogan fra lægevagten på ferien for at jeg kunne klare det.

Ja jeg vil sku også heller have veer og alt det der end de anfald.

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

ladydan1 skriver:

Galdesten og nyresten er ikke det samme. Nyresten kan du tisse ud - gør herre nullernaller men de kommer ud..det kan galdesten ikke hvis de er for store.

Jeg ville da uden tvivl snakke med lægen og høre ad. 

:-) Sisse

jeg ringede tidligere til min læge og han oplyste mig om at min vagtlæge måtte have sagt forkert fordi jeg har nyresten men hvad bare jeg ved hvad jeg har og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.