Galdesten!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.358 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

lisesp83

Aner ikke om dette emne skal ligge her..

Men here we go..

Jeg har været til en ultralydsscanning på sygehuset, og idag ringede jeg til lægen for at få svar. Desværre er min læge der først i morgen, men sekretæren kunne fortælle mig, at det er galdesten jeg har. Så i morgen skal lægen fortælle mig, hvad der skal ske. Formentlig en operation fik jeg at vide.

Er her nogle der har prøvet det? Hvis ja, hvad blev der gjort hos jer, for at det gik væk?

Hilsen en lidt nervøs Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mor fik fjernet sin galde ved en kikkertoperation og har ingen men efter det i dag

Anmeld

10. februar 2011

bøgelund

lisesp83 skriver:

Aner ikke om dette emne skal ligge her..

Men here we go..

Jeg har været til en ultralydsscanning på sygehuset, og idag ringede jeg til lægen for at få svar. Desværre er min læge der først i morgen, men sekretæren kunne fortælle mig, at det er galdesten jeg har. Så i morgen skal lægen fortælle mig, hvad der skal ske. Formentlig en operation fik jeg at vide.

Er her nogle der har prøvet det? Hvis ja, hvad blev der gjort hos jer, for at det gik væk?

Hilsen en lidt nervøs Lise

hvis du har haft galdestensanfald, vil de formentlig operere dig ja. ved en kikkertoperation. har ikke selv prøvet det, men ville da lige give dig et med på vejen. er sku da træls håber du hurtigt kommer dig igen.. 

Anmeld

10. februar 2011

lisesp83

MoarHvidovre skriver:

Min mor fik fjernet sin galde ved en kikkertoperation og har ingen men efter det i dag

Hvor ville det bare være skønt, hvis mine anfald kunne gå væk, efter sådan en operation..

Hvordan foregik den? Hvornår var hun hjemme igen osv. Og er der ting man ikke må i en periode bagefter?

Åha alle de spørgsmål. Men ville være rart at vide, når man nu er mor til en lille hængetrold.

Anmeld

10. februar 2011

lisesp83

bøgelund1 skriver:

hvis du har haft galdestensanfald, vil de formentlig operere dig ja. ved en kikkertoperation. har ikke selv prøvet det, men ville da lige give dig et med på vejen. er sku da træls håber du hurtigt kommer dig igen.. 

Årh mange tak skal du have.

Nej det er ikke sjovt at have problemer med galdesten. ØV..

Anmeld

10. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
lisesp83 skriver:

Hvor ville det bare være skønt, hvis mine anfald kunne gå væk, efter sådan en operation..

Hvordan foregik den? Hvornår var hun hjemme igen osv. Og er der ting man ikke må i en periode bagefter?

Åha alle de spørgsmål. Men ville være rart at vide, når man nu er mor til en lille hængetrold.

Hun kom ind om morgen og blev opereret i nakose ved en kikkertoperation. Hun skulle have været hjem samme dag, men fik en overnatning på grund af hun blev dårlig af narkosen.

Hun var sygemeldt nogen dage fra arbejdet.

Min svigermor har faktisk også fået fjernet sin galde uden  problemer.

Anmeld

10. februar 2011

lisesp83

MoarHvidovre skriver:

Hun kom ind om morgen og blev opereret i nakose ved en kikkertoperation. Hun skulle have været hjem samme dag, men fik en overnatning på grund af hun blev dårlig af narkosen.

Hun var sygemeldt nogen dage fra arbejdet.

Min svigermor har faktisk også fået fjernet sin galde uden  problemer.

Rigtig mange tak for svar.

Så ved jeg da lidt om forløbet..

Jeg vil gøre næsten alt, for at slippe for galdesten..

Anmeld

10. februar 2011

Gaia

Jeg venter stadig på at få en indkaldelse til ultralydsscanning. Min læge snakker også om operation, da jeg har voldsomme anfald på over 12 timer!!! Av for h. Men du når jo nok at blive opereret før mig, men vil da gerne høre hvordan det foregik. pøj pøj til dig

Anmeld

10. februar 2011

TbCp

Jeg har haft galdesten.

Allerførst var de inde og åbne lidt så stenene kunne komme ud. Og noget tid efter fjernede de så min galdeblære.

Anmeld

10. februar 2011

lisesp83

TbCp skriver:

Jeg har haft galdesten.

Allerførst var de inde og åbne lidt så stenene kunne komme ud. Og noget tid efter fjernede de så min galdeblære.

Vil du fortælle lidt om forløbet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.