ønskebarn74 skriver:
Nej til rægelmæssig mens.. Men den kommer oftere nu.. Tabte mig, men tog på under første IVF forsøg.. Så er på skrump.. Skal vente indtil 2. cyklus, vi havde en biokemisk graviditet og min krop var længe om at udstøde det hele.. Så nu venter vi på at må komme igang igen.. Jeg tabte mig 21kg og havde mens 2 gange naturligt sidste år.. Der plejer at gå 1½-2år imellem hvis ikke jeg får provera for at fremprovokere det.. Lægen tror at det bliver bedre efter en graviditet og jeg skal blive ved med at tage dem.. Jeg har fået mit hår tilbage i tindingerne og det har mindsket min hårvækst.. Har nu kun lidt over læben og de kan let plukkes, så det er bare skønt...
Tak for dit svar. Lyder lækkert at du har fået dit hår tilbage i tindingerne. Det kunne jeg også godt tænke mig. Utroligt at der skal være så meget besvær med noget der burde være så naturligt. Håber snart at det vil lykkes for dig.
Var det dig selv der ville ha metformin eller foreslog lægen dig det? Undrer mig bare om det vil være et problem for lægen at udskrive metformin til mig.
Anmeld