3 måneder??? shiiiit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

camillakrath

Buito skriver:

Hejsa.

Jeg er i uge 36 (37) nu - og tro mig... Det er ingen dans på roser mere. Glæder mig så meget til han kommer ud. Sover rigtig skidt om natten, er meget urolig og rastløs. Sidste nat var jeg vågen fra kl 2 - 5.30 

Men det skulle være naturligt med den uro.  Selvom det er ret belastende.

Men udover det, så er det da dejligt at være gravid trods alt. Mærke hans små spark flere gange dagligt - bortset fra når han altså rammer noget der gør avs  *LOL*

Jeg er så en af de heldige som kun har taget 4 kg på - hvilket jeg da er utrolig glad for 

Hvornår fik du lavet 3D scanning? Synes jeres er så flotte. Og vi skal i uge 29.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Janni.

camillakrath skriver:

Jeg er nemlig også vildt rastløs. Synes bare det er for tidligt. Nu sidder jeg igen for 6. nat og er vågen her kl 4 .. Hmm ...

Men ja - ´på alle mulige måder det rigtig skønt. Og noget som jeg altid vil huske. Dog er det alligevel rart at komme ud med sine frustrationer

Nemlig, frustationerne skal ud et sted - baby er genial til det formål  Nu har jeg været vågen on/off siden kl 2 - og opgiver nu 

Anmeld

12. februar 2011

Janni.

camillakrath skriver:

Hvornår fik du lavet 3D scanning? Synes jeres er så flotte. Og vi skal i uge 29.

Vi fik lavet vores i uge 30 på en klinik i Vejle. En rigtig skøn oplevelse 

Anmeld

12. februar 2011

tingimor

camillakrath skriver:

Jeg krydser også fingre - vi ved der kommer noget fantastisk ud af det

det helt klart 

Anmeld

12. februar 2011

camillakrath

Buito skriver:

Nemlig, frustationerne skal ud et sted - baby er genial til det formål  Nu har jeg været vågen on/off siden kl 2 - og opgiver nu 

Årh, så var du også vågen hele natten?

Jeg gik i seng igen kl. 6. Tror jeg sov kl. 8, og nu er jeg bare smadret!

Anmeld

13. februar 2011

Janni.

camillakrath skriver:

Årh, så var du også vågen hele natten?

Jeg gik i seng igen kl. 6. Tror jeg sov kl. 8, og nu er jeg bare smadret!

Her sidste nat gik jeg i seng omkring kl. 00.30. Har været vågen ganske kort 2 gange i løbet af natten, og ellers sovet ind til kl 11. Vågnede helt forvirret  men hold op hvor er det dejligt at få en del mere søvn end man er vant til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.