3 måneder??? shiiiit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

camillakrath

Hej tøser,

Jeg er nu snart i uge 27. óg hold da op hvor jeg synes maven vejer. Jeg blir øm i benene og føler ikke jeg kan holde til særlig meget. Jeg har taget 7,5 kg på!

Og så tænker jeg bare - 3 måneder mere? Så må det virkelig være hårdt tilsidst!! Uoverskueligt.

Hvordan havde/har i det på ca. dette tidspunkt?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

betiinsen

Kender godt følelsen, er i uge 26 også og har taget 12 kg på indtil nu.. synes det er hårdt for min krop og ben, og selvom 3 mdr ikke er længe, så synes jeg alligevel det virker voldsomt, når man tænker på hvor meget vægten kan stige endnu..

Anmeld

9. februar 2011

camillakrath

betiinsen skriver:

Kender godt følelsen, er i uge 26 også og har taget 12 kg på indtil nu.. synes det er hårdt for min krop og ben, og selvom 3 mdr ikke er længe, så synes jeg alligevel det virker voldsomt, når man tænker på hvor meget vægten kan stige endnu..

Ja ikke? Udseendesmæssigt synes jeg ikke det gør så meget endnu, men jeg synes allerede min krop er belastet. Jeg er kun 160 høj, og de 7 - 8 kg føles bare SÅ tunge.

Hvordan klarer din krop det? Føler du dig ikke træt og sådan?

Anmeld

10. februar 2011

marloutti

Hey.. Jeg er 27 uger henne... Og synes det er ved at være rigtig hårdt. Har indtil videre taget 5 kg på. Døjer med bækkenet og har hårdt fysisk arbejde, som jeg ikke tror jeg kan holde til meget længere...  Maven kommer jo kun til at være mere og mere i vejen... Men må jo se tiden an...

Anmeld

10. februar 2011

LC

For mig gik det rigtig hurtigt til sidst... Er også 160, så ved hvordan kiloene føles, når man ikke er så høj. Da jeg var 5 mdr henne vejede jeg det samme som den dag jeg blev gravid... Men de sidste 4 måneder gik det rigtig stærkt, nåede at tage 22kg på...

og ja kroppen bliver belastet, specielt når man som mig tager mange kg på rigtig hurtigt...

Anmeld

11. februar 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Hey.. Jeg er 27 uger henne... Og synes det er ved at være rigtig hårdt. Har indtil videre taget 5 kg på. Døjer med bækkenet og har hårdt fysisk arbejde, som jeg ikke tror jeg kan holde til meget længere...  Maven kommer jo kun til at være mere og mere i vejen... Men må jo se tiden an...

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste

Hvad med dine fødder? Jeg synes slet ikke jeg kan stå op særlig længe før de bare gør ondt!

Anmeld

11. februar 2011

camillakrath

LC skriver:

For mig gik det rigtig hurtigt til sidst... Er også 160, så ved hvordan kiloene føles, når man ikke er så høj. Da jeg var 5 mdr henne vejede jeg det samme som den dag jeg blev gravid... Men de sidste 4 måneder gik det rigtig stærkt, nåede at tage 22kg på...

og ja kroppen bliver belastet, specielt når man som mig tager mange kg på rigtig hurtigt...

Årh det lyder også som en hård belastning på en gang. - ved du hvorfor det kom så voldsomt sidst og ikke "udjævnede" sig mere?

Jeg synes virkelig vægten føles hård, så det kan godt skræmme mig hvis jeg skal tage meget mere på!

Anmeld

11. februar 2011

LC

camillakrath skriver:

Årh det lyder også som en hård belastning på en gang. - ved du hvorfor det kom så voldsomt sidst og ikke "udjævnede" sig mere?

Jeg synes virkelig vægten føles hård, så det kan godt skræmme mig hvis jeg skal tage meget mere på!

Startede med at tabe mig 3 kg, fordi jeg kastede op konstant de første 4mdr. så havde jo taget de 3kg på igen da jeg var 5mdr henne.

Jamen jeg tror det gik galt da jeg efter 4måneder med konstant opkast begyndte at spise igen, så røg de første kg hurtigt på, derefter fik jeg skinnebensbetændelse, fordi mine ben blev overbelastet og ikke kunne klare den ekstra vægt, havde jo ikke kunne træne, fordi jeg var så dårlig hele tiden.

og når man først har skinnebens betændelse og så kommer til at sidde meget stille, så får man heller ikke rigtig nok motion, det gør også at man tager hurtigere på.

Og så fik jeg vand i kroppen, hvilket også giver ekstra kg. havde bla. vand under maven, hvilket gjorde den følelsesløs, rigtig godt sted at have vand, da man så ikke kan mærke plukveer:-)

Så hvis du sørger for at holde dig lidt i form, og gå ture, cykle eller hvad du kan, så tror jeg der er størst chance for ikke a tage helt så mange kg på, som hvis du bare sidder hjemme:-)

Anmeld

11. februar 2011

Katja1987

Øv det lyder ikk til at være særlig sjovt at være jer..

Jeg er 27+5 og har det bare fantastisk, jeg ordner stadig begge mine heste og springer og rider stadig.. Plus at jeg arbejder 37 timer om ugen som anlægsgartner..

Har det dejligt (i hvert fald indtil videre)

Pøj pøj til jer alle

Hilsen Katja

Anmeld

11. februar 2011

tingimor

kan kun sige jeg føler med jer piger...

er selv i 28 i dag og er virkelig træt i kroppen har ond i lænd og hofter og ben og døjer med mave syre konstandt og uro i bene så natte søven er allerede ødlagt ind lille pigen kommer ud

syns også de næste par mån er u-overskulig når jeg har det sådan men har fået af hvide det går stærkt så krydser finger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.