3 måneder??? shiiiit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

NessaXenia

jeg er også i uge 27, og jeg har bare SÅ ondt i mine fødder, lænd og mange ligmentssmerter og maven vokser rigtig meget i øjeblikket, den har stået lidt 'stille' den sidste tid, men den sidste 1½ uge har jeg virkelig haft vokseværk i maven..

Nattesøvn er en by i Rusland og har så meget uro i benene..
har taget 7 kg på og de sidste 3 mdr føles meget lange og hvordan skal det ikke se ud om 10 uger???

vi må holde ud ladies...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Clisolka

Puha ja, jeg nåede også op på +22 kg inden jeg fødte - de sidste mange kg røg på de sidste 3 mrdr

Min vægt gik møghurtigt op fordi jeg rendte rundt med en graviditetsbetinget sukkersyge, som først blev opdaget i uge 37  

Da jeg var 27 uger henne havde jeg ret ondt i skambenet og kunne ikke selv komme op fra sofaen pga. smerter og maaaaaser af vand i kroppen. YES, det var dejligt at være gravid 

Meeen gør det gerne igen 

Anmeld

11. februar 2011

camillakrath

LC skriver:

Startede med at tabe mig 3 kg, fordi jeg kastede op konstant de første 4mdr. så havde jo taget de 3kg på igen da jeg var 5mdr henne.

Jamen jeg tror det gik galt da jeg efter 4måneder med konstant opkast begyndte at spise igen, så røg de første kg hurtigt på, derefter fik jeg skinnebensbetændelse, fordi mine ben blev overbelastet og ikke kunne klare den ekstra vægt, havde jo ikke kunne træne, fordi jeg var så dårlig hele tiden.

og når man først har skinnebens betændelse og så kommer til at sidde meget stille, så får man heller ikke rigtig nok motion, det gør også at man tager hurtigere på.

Og så fik jeg vand i kroppen, hvilket også giver ekstra kg. havde bla. vand under maven, hvilket gjorde den følelsesløs, rigtig godt sted at have vand, da man så ikke kan mærke plukveer:-)

Så hvis du sørger for at holde dig lidt i form, og gå ture, cykle eller hvad du kan, så tror jeg der er størst chance for ikke a tage helt så mange kg på, som hvis du bare sidder hjemme:-)

Du har godt nok også været igennem en ordentlig omgang.

Vand i kroppen forøger jo også vægten helt vildt. Så er det man skal tænke frem hehe

Anmeld

11. februar 2011

camillakrath

bb78 skriver:

Puha ja, jeg nåede også op på +22 kg inden jeg fødte - de sidste mange kg røg på de sidste 3 mrdr

Min vægt gik møghurtigt op fordi jeg rendte rundt med en graviditetsbetinget sukkersyge, som først blev opdaget i uge 37  

Da jeg var 27 uger henne havde jeg ret ondt i skambenet og kunne ikke selv komme op fra sofaen pga. smerter og maaaaaser af vand i kroppen. YES, det var dejligt at være gravid 

Meeen gør det gerne igen 

Det er altså det der er det skønne Vi har smerter, "brokker" os , osv. Men alligevel vil vi gøre det igen Det er så dejligt

Jeg synes også min vægtøgning er begyndt at gå stærkt i forhold til i starten. Hvordan opdagede du din sukkersyge?

Anmeld

11. februar 2011

camillakrath

Nina sophia skriver:

jeg er også i uge 27, og jeg har bare SÅ ondt i mine fødder, lænd og mange ligmentssmerter og maven vokser rigtig meget i øjeblikket, den har stået lidt 'stille' den sidste tid, men den sidste 1½ uge har jeg virkelig haft vokseværk i maven..

Nattesøvn er en by i Rusland og har så meget uro i benene..
har taget 7 kg på og de sidste 3 mdr føles meget lange og hvordan skal det ikke se ud om 10 uger???

vi må holde ud ladies...

Det der lyder PRÆCIST som noget jeg kunne ha skrevet. Det er lige sådan jeg har det.

Og virkelig også det med nattesøvnen. Den sidste uge er det bare blevet til få timer. Så man føler sig konstant udkørt.

Men ja - vi må tænke positivt og bakke hinanden op

Anmeld

11. februar 2011

camillakrath

tingimor skriver:

kan kun sige jeg føler med jer piger...

er selv i 28 i dag og er virkelig træt i kroppen har ond i lænd og hofter og ben og døjer med mave syre konstandt og uro i bene så natte søven er allerede ødlagt ind lille pigen kommer ud

syns også de næste par mån er u-overskulig når jeg har det sådan men har fået af hvide det går stærkt så krydser finger.

Jeg krydser også fingre - vi ved der kommer noget fantastisk ud af det

Anmeld

11. februar 2011

camillakrath

Katja1987 skriver:

Øv det lyder ikk til at være særlig sjovt at være jer..

Jeg er 27+5 og har det bare fantastisk, jeg ordner stadig begge mine heste og springer og rider stadig.. Plus at jeg arbejder 37 timer om ugen som anlægsgartner..

Har det dejligt (i hvert fald indtil videre)

Pøj pøj til jer alle

Hilsen Katja

Ej hvor er det fedt og dejligt at høre. SKønt med sådan en graviditet

Anmeld

11. februar 2011

Clisolka

camillakrath skriver:

Det er altså det der er det skønne Vi har smerter, "brokker" os , osv. Men alligevel vil vi gøre det igen Det er så dejligt

Jeg synes også min vægtøgning er begyndt at gå stærkt i forhold til i starten. Hvordan opdagede du din sukkersyge?

Jamen jeg fik undersøgt min urin hos jordemoderen, hvor der så var for meget sukker i - jeg blev straks sendt til endnu en glukose  Jeg nåede aldrig videre til glukosen, for mit tal var så højt, at de ikke måtte give mig den 

Anmeld

11. februar 2011

Janni.

camillakrath skriver:

Hej tøser,

Jeg er nu snart i uge 27. óg hold da op hvor jeg synes maven vejer. Jeg blir øm i benene og føler ikke jeg kan holde til særlig meget. Jeg har taget 7,5 kg på!

Og så tænker jeg bare - 3 måneder mere? Så må det virkelig være hårdt tilsidst!! Uoverskueligt.

Hvordan havde/har i det på ca. dette tidspunkt?

Knus

Hejsa.

Jeg er i uge 36 (37) nu - og tro mig... Det er ingen dans på roser mere. Glæder mig så meget til han kommer ud. Sover rigtig skidt om natten, er meget urolig og rastløs. Sidste nat var jeg vågen fra kl 2 - 5.30 

Men det skulle være naturligt med den uro.  Selvom det er ret belastende.

Men udover det, så er det da dejligt at være gravid trods alt. Mærke hans små spark flere gange dagligt - bortset fra når han altså rammer noget der gør avs  *LOL*

Jeg er så en af de heldige som kun har taget 4 kg på - hvilket jeg da er utrolig glad for 

Anmeld

12. februar 2011

camillakrath

Buito skriver:

Hejsa.

Jeg er i uge 36 (37) nu - og tro mig... Det er ingen dans på roser mere. Glæder mig så meget til han kommer ud. Sover rigtig skidt om natten, er meget urolig og rastløs. Sidste nat var jeg vågen fra kl 2 - 5.30 

Men det skulle være naturligt med den uro.  Selvom det er ret belastende.

Men udover det, så er det da dejligt at være gravid trods alt. Mærke hans små spark flere gange dagligt - bortset fra når han altså rammer noget der gør avs  *LOL*

Jeg er så en af de heldige som kun har taget 4 kg på - hvilket jeg da er utrolig glad for 

Jeg er nemlig også vildt rastløs. Synes bare det er for tidligt. Nu sidder jeg igen for 6. nat og er vågen her kl 4 .. Hmm ...

Men ja - ´på alle mulige måder det rigtig skønt. Og noget som jeg altid vil huske. Dog er det alligevel rart at komme ud med sine frustrationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.