1 tæve tilbage!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. februar 2011

Nadia Foged

SkrukNu skriver:

Ååårh hvor er de dog dejlige!!!

Min gamle dejlige hund Bine var også en blaning af labrador og tysk rughåret hønsehund, dog lignede hun aller mest en labrador og en dejlig brun en af slagsen og skal jeg have hund igen skal det helt sikkert være sådan en, der fås simpelthen ikke dejligere hund af bedre sind...(saaavner min dejlige Bine aka bumseline)

Men jeg har desværre bare slet ikke tid eller plads til en så dejlig og aktiv hund lige p.t. eller havde jeg med glæde taget en af de dejlige hvalpe!!!

Savl de er dejlige!!!

Håber I får dem afsat til gode, kærlige hjem!!

Årh, ja de er bare så dejlige Ville så gerne selv have en af dem, meeeeen da jeg jo får barn tl sommer, vil jeg hellere have en mindre hund, da de jo kræver tid, det gør alle hunde

MEN DE ER SLET IKKE TIL AT STÅ FOR

mange tak, der er måske en der er afsat, årh de skal virkelig have hjem nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Nadia Foged

3 hvalpe tilbage!!!!

Kom nu folkens, de er jo snart ved at være gamle.. 16 uger...

Anmeld

21. februar 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Nuurh hvor er de dejlige

Men her har vi allerede en stor hund (alaskan Husky), 2 katte, 2 drenge på 4-6 år (hver 2. uge) og så er der en på vej - ankomst forventet 28/3-11

Håber I finder et hjem til dem

Anmeld

21. februar 2011

Nadia Foged

Problembarnet skriver:

Nuurh hvor er de dejlige

Men her har vi allerede en stor hund (alaskan Husky), 2 katte, 2 drenge på 4-6 år (hver 2. uge) og så er der en på vej - ankomst forventet 28/3-11

Håber I finder et hjem til dem

mange tusind tak Og tillykke med det

men det bliver jo sværre jo ældre de bliver

Anmeld

28. februar 2011

Nadia Foged

Hej allesammen

Der er 1 tæve tilbage, hun er suuuuuuper skøn har et ret nyt billede af hende der kan sendes via mail eller mobil,..

Hun er nu 17 uger og 1 dag gammel, chippet og passet med ormekur.

Lidt om hende:
Hun er en rigtig glad, legesyg og nysgerrig hvalp - ikke bange for noget, og tager alt med logrende hale Hun er den sidste der er tilbage og skulle meget gerne have et godt hjem ligesom alle de andre

Er svært at sige hvordan hun er ellers, da hun jo er hvalp som en hvalp er riiiigtig rigtig glad og legesyg Hendes bror fik et godt hjem på sjælland igår, og nu er hun bare sig selv

hun vil det næste stykke tid blive taget meget hånd om, da det jo er nemmere med kun en Men allesammen, kender i nogle der kunne være interesseret så skriv!!!!  

Og prisen var som sagt 1000 kr - og det er ikke for at være grådig, for det går til de udgifter vi har haft- ormekur og chip

Send en besked, så kan du få mit nummer hvis det fanger

Anmeld

28. februar 2011

Pia.

Nej hvor er de altså SKØNNE... er helt solgt i den sorte... ååå suk...

Held og lykke med salges - håber de sidste to finder nye gode hjem - der må være gang i huset med sådan et par labaner på 17 uger...

Knus Pia.

Anmeld

2. marts 2011

Nadia Foged

Så fik hun et hjem - hun bliver hentet torsdag næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.