Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen Der er 1 tæve tilbage, hun er utroligt sød og legesyg, INTET ondt gemt i hende - hun giver liv og glade dage Hun er den sidste ud af et kuld på 9, og hun er nu 17 uger og 1 dag Moderen er labrador/retriever, faderen er tysk ruhåret hønsehund Pris 1000 kr (udelukkende til betaling af udgifter - chip og ormekur Hun søger et godt og blivende hjem, hurtigst muligt Vi bor tæt på lemvig.Hilsen Nadia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej, hvor er de kære!! smelte....
desværre ska vi ikke ha hund....
held og lykke med at finde gode hjem til dem!
heise
Hvor er de søde. Hvor befinder vi os henne i landet ?
Nåå, hvor er de søde Desværre har vi allerede en kat, så det går nok ikke...
Dk_lady skriver: Hvor er de søde. Hvor befinder vi os henne i landet ?
Tæt på lemvig i weekenden havde vi dog en med til fyn, da min lillebror skal til sin far hver anden weekend og den sku hjem til en fyr, hans kæreste og deres dreng på 2 år
Nadia Foged skriver: Hej allesammen Ved godt dette ikke har så meget med babyer/børn at gøre men gør et ihærdigt forsøg på at finde hjem til nogle hvalpe min mor fik foræret - af en dame der ikke burde have dyr Men hvalpene er 15 uger søndag d. 13 februar - 4 er solgt Der er 2 hanner og 3 tæver. Moderen er labrador/retriever(med et fantastisk sind) og faderen vi ikke kender yderligere til er tysk ruhåret hønsehund De er chippet og har fået ormekur - pris 1000 kr Hilsen Nadia
Hej allesammen Ved godt dette ikke har så meget med babyer/børn at gøre men gør et ihærdigt forsøg på at finde hjem til nogle hvalpe min mor fik foræret - af en dame der ikke burde have dyr Men hvalpene er 15 uger søndag d. 13 februar - 4 er solgt Der er 2 hanner og 3 tæver. Moderen er labrador/retriever(med et fantastisk sind) og faderen vi ikke kender yderligere til er tysk ruhåret hønsehund De er chippet og har fået ormekur - pris 1000 kr Hilsen Nadia
Hvor mange er der tilbage? forstår det som kun en. i såfald, hvilken er det?
Kofoed33 skriver: Hvor mange er der tilbage? forstår det som kun en. i såfald, hvilken er det?
Der var 9 før min fejl jeg ikke fik skrevet det på men der er dem tilbage der står 2 hanner og 3 tæver
Nadia Foged skriver: Der var 9 før min fejl jeg ikke fik skrevet det på men der er dem tilbage der står 2 hanner og 3 tæver
Nårh okay. Jamen det er da vist noget jeg lige vil diskutere med kæreste når han står op. Hvor store tror du de bliver? ved godt det er svært at sige allerede nu, kender ikke farens race og de ser lidt små ud på billederne.
Kofoed33 skriver: Nårh okay. Jamen det er da vist noget jeg lige vil diskutere med kæreste når han står op. Hvor store tror du de bliver? ved godt det er svært at sige allerede nu, kender ikke farens race og de ser lidt små ud på billederne.
De bliver på størrelse med en labrador billederne der er også taget da for to-tre uger siden
Nadia Foged skriver: Tæt på lemvig i weekenden havde vi dog en med til fyn, da min lillebror skal til sin far hver anden weekend og den sku hjem til en fyr, hans kæreste og deres dreng på 2 år
Det er desværre lidt for langt væk.. jeg er selv fra nordsjælland.. kender en som måske kunne være interesseret nemlig... Men jeg håber I får dem solgt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128