Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia Foged skriver: Hej med dig Der er to helt sorte hanner tilbage, er kun tæverne der har andre farver okay, hvilken hund er det så
Hej med dig Der er to helt sorte hanner tilbage, er kun tæverne der har andre farver okay, hvilken hund er det så
en breton, men tror ikke han ved, at han er hund
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Macaab skriver: en breton, men tror ikke han ved, at han er hund
Hehe sådan er der mange hunde der har det
3 tæver og en hanhund tilbage
Åhh nr. 3 billede ligner den hund vi havde, som vi desværre måtte aflive
Den var iøvrigt også en blanding af labradore og en tysk ruhåret hønsehund. Det er en god blanding, synes jeg. De er bare så familievenlige. Dog skal man huske at give dem flere lange gåture hver dag pga. der er jagthund i dem. de har brug for at få rendt noget krudt af sig
Ville ønske jeg boede i hus, for så ville jeg med glæde have købt en. Savner virkelig at have hund. Håber du får dem afsat
Carina1977 skriver: Åhh nr. 3 billede ligner den hund vi havde, som vi desværre måtte aflive Den var iøvrigt også en blanding af labradore og en tysk ruhåret hønsehund. Det er en god blanding, synes jeg. De er bare så familievenlige. Dog skal man huske at give dem flere lange gåture hver dag pga. der er jagthund i dem. de har brug for at få rendt noget krudt af sig Ville ønske jeg boede i hus, for så ville jeg med glæde have købt en. Savner virkelig at have hund. Håber du får dem afsat
Okay De er rigtig dejlige, dem der har fået herfra, er yderst tilfredse , dejlige hunde Dem der hentede en idag har 3 børn
ØV der er bare langt til jer efter dem, vi bor på sjælland
Chatarina skriver: ØV der er bare langt til jer efter dem, vi bor på sjælland
Ja det er godt nok noget værre noget De er virkelig dejlige, men man kunne tage en med til fyn ..
Nadia Foged skriver: Ja det er godt nok noget værre noget De er virkelig dejlige, men man kunne tage en med til fyn ..
det er jo selvfølgelig noget tættere på. hvad var det nu prisen var?
Chatarina skriver: det er jo selvfølgelig noget tættere på. hvad var det nu prisen var?
1000 kr, er chippet og har fået ormekur
Nadia Foged skriver: Hej allesammen Ved godt dette ikke har så meget med babyer/børn at gøre men gør et ihærdigt forsøg på at finde hjem til nogle hvalpe min mor fik foræret - af en dame der ikke burde have dyr Men hvalpene er 15 uger søndag d. 13 februar - 4 er solgt Der er nu 2 hanner og 3 tæver tilbage. Moderen er labrador/retriever(med et fantastisk sind) og faderen vi ikke kender yderligere til er tysk ruhåret hønsehund De er chippet og har fået ormekur - pris 1000 kr Hilsen Nadia
Hej allesammen Ved godt dette ikke har så meget med babyer/børn at gøre men gør et ihærdigt forsøg på at finde hjem til nogle hvalpe min mor fik foræret - af en dame der ikke burde have dyr Men hvalpene er 15 uger søndag d. 13 februar - 4 er solgt Der er nu 2 hanner og 3 tæver tilbage. Moderen er labrador/retriever(med et fantastisk sind) og faderen vi ikke kender yderligere til er tysk ruhåret hønsehund De er chippet og har fået ormekur - pris 1000 kr Hilsen Nadia
Ååårh hvor er de dog dejlige!!!
Min gamle dejlige hund Bine var også en blaning af labrador og tysk rughåret hønsehund, dog lignede hun aller mest en labrador og en dejlig brun en af slagsen og skal jeg have hund igen skal det helt sikkert være sådan en, der fås simpelthen ikke dejligere hund af bedre sind...(saaavner min dejlige Bine aka bumseline)
Men jeg har desværre bare slet ikke tid eller plads til en så dejlig og aktiv hund lige p.t. eller havde jeg med glæde taget en af de dejlige hvalpe!!!
Savl de er dejlige!!!
Håber I får dem afsat til gode, kærlige hjem!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128