Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aprilmor11 skriver: Jeg tænker det samme, jeg hverken drikker, går i byen eller noget .. Men hvis du har lyst kan vi da sagtens skrives lidt over face eller noget og lære hinanden bedre at kende og se om vi er noget for hinanden ?
Jeg tænker det samme, jeg hverken drikker, går i byen eller noget .. Men hvis du har lyst kan vi da sagtens skrives lidt over face eller noget og lære hinanden bedre at kende og se om vi er noget for hinanden ?
Det ville være rigtig rigtig dejligt
Man finder jo ikke ud af noget, hvis man ikke tager chancer ind imellem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millah skriver: Det ville være rigtig rigtig dejligt Man finder jo ikke ud af noget, hvis man ikke tager chancer ind imellem
Hehe .. Nej det er rigtigt ..
Men du kan da bare gå ind og ansøg ..
Jeg hedder: Tanja Maria ' Houng ' Petersen
Millah skriver: Hey alle i dejlige piwer Guuuud hvor jeg savner en rigtig veninde hvor man kan lave en masse "tøse-ting" sammen... Er så træt af falske mennesker der ikke er til og stole på Er det kum mig der har det sådan ?? fra hende der føler sig noget alene
Hey alle i dejlige piwer
Guuuud hvor jeg savner en rigtig veninde hvor man kan lave en masse "tøse-ting" sammen...
Er så træt af falske mennesker der ikke er til og stole på Er det kum mig der har det sådan ??
fra hende der føler sig noget alene
Kender det alt for godt desværre......
Henriette
Aprilmor11 skriver: Hehe .. Nej det er rigtigt .. Men du kan da bare gå ind og ansøg .. Jeg hedder: Tanja Maria ' Houng ' Petersen
Du er fundter og annsøgt
Henriette.S.J skriver: Kender det alt for godt desværre...... Henriette
til dig fra en der har det på samme måde
Millah skriver: Du er fundter og annsøgt
Og du er godkendt
Aprilmor11 skriver: Og du er godkendt
Kunne jeg se
Kommer online ??
Astasmor skriver: nej det er det ikke.. har nogen meget meget få veninder jeg virkelig bare kan lave tøsehygge med som kan forstå at jeg ikke rigtig tager i byen, har en datter og nu også et spir i maven så det gør jo også man hellere vil være hjemme og hygge med film eller fnidder.
nej det er det ikke.. har nogen meget meget få veninder jeg virkelig bare kan lave tøsehygge med som kan forstå at jeg ikke rigtig tager i byen, har en datter og nu også et spir i maven så det gør jo også man hellere vil være hjemme og hygge med film eller fnidder.
Ja bare jeg havde nogen få tilbage, de er lige som alle sammen forsvundet ud u det blå
Millah skriver: Kunne jeg se Kommer online ??
Jeg er online, men kan ikke finde dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128