Savner en rigtig veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Millah

LeaSchmidt skriver:

Du vel bare mere voksen end dem,

alle mine Veninder har dog børn, men sku stadig ikke helt modne syntes jeg, og er selv gravid, så forhåbenlig ændre det noget, men tror det næppe

Tror osse jeg er blevet mere voksen, men det ændre ikke på hvem jeg i bund og grun er jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Aprilmor11

Millah skriver:

Hey alle i dejlige piwer

Guuuud hvor jeg savner en rigtig veninde hvor man kan lave en masse "tøse-ting" sammen...

Er så træt af falske mennesker der ikke er til og stole på Er det kum mig der har det sådan ??

fra hende der føler sig noget alene

Du er SLET ikke den eneste

Savner også en som man kan tøse-hygge med og som ikke altod skal have deres mand/kæreste med, men bare ren tøse-hygge ..

Anmeld

9. februar 2011

Sophia'smor

Millah skriver:

Tror osse jeg er blevet mere voksen, men det ændre ikke på hvem jeg i bund og grun er jo

Nej lige præcis. :/

Anmeld

9. februar 2011

Millah

B&J skriver:

den tekst du skrev der kunne jeg ha skrevet savner virkelig også en veninde der ikke går ibyen jeg drikker ikke eller går i byen og de veninder jeg havde forstod det ikke...

savner en veninde jeg rigtigt kan tøse hygge med fnidder fnadder skrig af grin med og virkelig bare ha det totalt godt og stole 110% uden andre skal vide noget...

og en man kan sige alle ting til og en som vil lytte og være forstående...

men hvor dælen er hun

Ja jeg vil osse gerne vide hvor hun er

Så hvis du finder to kan du så ikke sende den ene videre til mig

Anmeld

9. februar 2011

Millah

nvm skriver:

jeg har det så meget på samme måde som dig

til dig

Anmeld

9. februar 2011

B&J

Millah skriver:

Ja jeg vil osse gerne vide hvor hun er

Så hvis du finder to kan du så ikke sende den ene videre til mig

Jo det lover jeg

men kan man være så heldig

Anmeld

9. februar 2011

Millah

Aprilmor11 skriver:

Du er SLET ikke den eneste

Savner også en som man kan tøse-hygge med og som ikke altod skal have deres mand/kæreste med, men bare ren tøse-hygge ..

Nej manden/kæresten behøver jo ikke være med altid, ind i mellem er det da hyggeligt, men det er jo osse klasse bare og kunne hænge ud sammen med en veninde man kan snakke med og ALT og hun virkelig er til og stole på

Men hvor i al verden er hun ??

Anmeld

9. februar 2011

Millah

LeaSchmidt skriver:

Nej lige præcis. :/

Jeg er dog lidt kræsen med piger, men det er fordi jeg ikke gider alt det der fnider fnader med og tale bag og ryggen på folk, og det har jeg da haft nogen "veninder" der gik rigtig meget op, så dem valgte jeg fra, og gik selv hen og blev en af deres "oftre"

Men gider simpelhen ikke sådan noget

Anmeld

9. februar 2011

Millah

B&J skriver:

Jo det lover jeg

men kan man være så heldig

Ja det er jo lige om man kan det

Man kan vel havde lov til og håbe

Anmeld

9. februar 2011

Aprilmor11

Millah skriver:

Nej manden/kæresten behøver jo ikke være med altid, ind i mellem er det da hyggeligt, men det er jo osse klasse bare og kunne hænge ud sammen med en veninde man kan snakke med og ALT og hun virkelig er til og stole på

Men hvor i al verden er hun ??

Jeg tænker det samme, jeg hverken drikker, går i byen eller noget .. Men hvis du har lyst kan vi da sagtens skrives lidt over face eller noget og lære hinanden bedre at kende og se om vi er noget for hinanden ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.