Savner en rigtig veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Millah

Hey alle i dejlige piwer

Guuuud hvor jeg savner en rigtig veninde hvor man kan lave en masse "tøse-ting" sammen...

Er så træt af falske mennesker der ikke er til og stole på Er det kum mig der har det sådan ??

fra hende der føler sig noget alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Sophia'smor

Millah skriver:

Hey alle i dejlige piwer

Guuuud hvor jeg savner en rigtig veninde hvor man kan lave en masse "tøse-ting" sammen...

Er så træt af falske mennesker der ikke er til og stole på Er det kum mig der har det sådan ??

Nej du ikke den eneste,

jeg savner ha nogle veninder og dele det hele med, øøøøv

Anmeld

9. februar 2011

Millah

LeaSchmidt skriver:

Nej du ikke den eneste,

jeg savner ha nogle veninder og dele det hele med, øøøøv

Synes de få piwer jeg snakkede med og havde det godt med er faldt fra efter jeg har mødt min mand  Ikke fordi de ikke er velkommen hos os, men fordi vi tænker på børn og jeg ikke gider rende i by konstandt og frikke mig i hegnet, har arbejdet som bartender, så gider slet ikke alt det der druk hver evig eneste weekend

Føler bare at jeg er vokset fra dem

Anmeld

9. februar 2011

Kruse90

Millah skriver:

Synes de få piwer jeg snakkede med og havde det godt med er faldt fra efter jeg har mødt min mand  Ikke fordi de ikke er velkommen hos os, men fordi vi tænker på børn og jeg ikke gider rende i by konstandt og frikke mig i hegnet, har arbejdet som bartender, så gider slet ikke alt det der druk hver evig eneste weekend

Jeg kender det alt alt for godt, ikke ringet nogle veninder fra før tilbage. det er i hvertfal få.

Har heldigvis fået en rigtig god ny veninde efter jeg er startet på skolebænken igen

Men det er sørgelig at dem man troede var veninder falder fra, grundet i vores situation at vi købte hus, og ikke har lyst til at feste længere.

Anmeld

9. februar 2011

Sophia'smor

Millah skriver:

Du vel bare mere voksen end dem,

alle mine Veninder har dog børn, men sku stadig ikke helt modne syntes jeg, og er selv gravid, så forhåbenlig ændre det noget, men tror det næppe

Anmeld

9. februar 2011

B&J

Millah skriver:

den tekst du skrev der kunne jeg ha skrevet savner virkelig også en veninde der ikke går ibyen jeg drikker ikke eller går i byen og de veninder jeg havde forstod det ikke...

savner en veninde jeg rigtigt kan tøse hygge med fnidder fnadder skrig af grin med og virkelig bare ha det totalt godt og stole 110% uden andre skal vide noget...

og en man kan sige alle ting til og en som vil lytte og være forstående...

men hvor dælen er hun

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Jeg kender det desværre også.

jeg havde nogle gode veninder i den by jeg gik i skole i. men da jeg flyttede til en anden by som kun ligger en halv time væk faldt de alle fra. de tog aldrig kontakt til mig, det var altid mig der skulle ringe til dem.

Jeg fandt heldigvis nogle søde piger herude, desværre er en faldet fra da hende og kæresten gik fra hinanden og hun har åbenbart valgt mig fra. det er hendes tab ikke mit.

Anmeld

9. februar 2011

nvm

Millah skriver:

Hey alle i dejlige piwer

jeg har det så meget på samme måde som dig

Anmeld

9. februar 2011

Millah

Kruse90 skriver:

Jeg kender det alt alt for godt, ikke ringet nogle veninder fra før tilbage. det er i hvertfal få.

Har heldigvis fået en rigtig god ny veninde efter jeg er startet på skolebænken igen

Men det er sørgelig at dem man troede var veninder falder fra, grundet i vores situation at vi købte hus, og ikke har lyst til at feste længere.

Nej synes det er rigtig rigtig træls  Havde to veninder som jeg var rigtig rigtig glad for da jeg boede i min gamle lejlighed kun 21 km fra hvor jeg bor nu, der boede den ene af mine veninder nærmest hjemme hos mig, osse da min mand flyttede ind, for det generede ikke ham, han synes hun var en kanon pige... Men efter vi flyttet har vi ikke set dem en enste gang og jeg høre meget sjællent fra dem  Da jeg blev gravid (hr misetde det siden) gik hun rigtig meget op i det, og ville hjælpe med alt hvad hun kunne, fik en masse baby ting af hende og hendes forældre, men efter jeg mistede det har hun ikke rigtig været der mere Og det gør mig faktisk ked af det, for kom til og føle hun kun kunne være der fordi der var en lille på vej

Savner og hygge med en pige har en masse drenge/kammerater som jeg snakker med og ser tit, meeeen det er ikke det samme

Nej jeg gider ikke alt det druk, men derfor siger jeg da ikke nej til ind i mellem og tage emd i by drikker bare ikke, så er der jo osse altid en der kan køre (altså mig)...

Føler mig bare rigtig afskåret...

Anmeld

9. februar 2011

saraa

nej det er ikke kun dig der har det sådan, jeg er selv fra odense og flyttede til københavn for 2 år siden, også blev jeg gravid og de få veninder jeg havde her faldt fra, savner en at hygge med, der nok er lidt skør ligesom mig selv og en til hygge aftener osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.