For tidligt at købe babyting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Benjamins'mor

Altså mht tøj begyndte jeg allerede da jeg fandt ud af jeg var gravid.

Baby udstyr som seng, barnevogn osv. købte jeg da jeg var 4 mdr henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

Jeg begyndte at købe lidt små ting omkring uge 10 . 

Jeg synes sagtens man kan begynde nu i har jo været til NF og du er over den mest kritiske tid , og desuden tager de fleste butikker tingene tilbage hvis der skulle ske noget med bebs nu .

Jeg bestilt de store ting løbende igennem graviditeten med en lovning om at hvis der skete noget så tog de det tilbage og jeg fik pengene igen . 

Jeg havde ikk lige 30000 kr eller sådan noget på en gang så jeg kunne købe det hele på en gang . 

Så for mig var det en god mulighed at anskaffe sig de store dyre ting hver måned . - Jeg købte en stor ting hver måned indtil jeg havde de store og dyre ting på plads . 

Anmeld

4. marts 2011

Bshizzle

Jeg vil osse mene at man burde vente til man kommer omkrignde 20 uger hen, før man køber de helt store ting..

.. Har oplevet nogle havde købt næsten ALT tidligt i graviditeten.. og så endte det med de mistede barnet.. ..
De måtte så skynde sig at skille sig af med det igen, eftersom de ikke kunne/eller ville ha flere børn.

Men jeg har da osse svært ved at lade vær med at købe noget ..  Nu mangler jeg godt nok heller ikke så meget, hvis det blir en dreng.. men vil hellere vente til jeg får kønnet afvide før vi køber de helt vilde her hjemme.

Anmeld

4. marts 2011

Lotus86

Haha... Jeg købte det første da jeg havde været til tryghedsscanning i uge 6, og har faktisk købt siden. Er i 25. uge nu og har faktisk det hele. Vi har benyttet også rigtig rigtig meget af januarudsalget, synes ikke der har været nogen grund til at vente når vi har kunne spare 50-75% på mange af tingene, og så havde jeg overhovedet heller ikke lyst til at vente, synes det har været skønt at kunne købe babyting

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Jeg startede så småt efter MD-scanningen. Jeg skulle liiiii være sikker på at alt var som det skulle være 

Anmeld

5. marts 2011

morpia1

Hejsa

Nej, det kan være svært at vente med at gå i krig - det er så dejligt og spændende . Jeg syntes da også bar du skal gå i gang .

Men kan du ikke hente lidt rabat hvis du samler det meste af dine køb et sted? Jeg kan anbefale  http://www.kidsnbaby.dk/ som er en butik i Tyskland og de er lidt billigere end de danske 

Smil

Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.