For tidligt at købe babyting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Cris

Jeg synes, at du skal hygge med sådan nogle ting, det er en del af at være gravid :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

otlitrom

Jolene skriver:

Nej, jeg købte ikke T-shirten. Men hvis jeg falder over en sød "unisex" ting en anden gang, køb jeg den nok

Øv! Det var sådan noget jeg ville gå og ærge mig over længe Jeg synes du skal gøre det som du føler rigtigt! Som Eva skrev, så er det en del af processen at blive mor.. Og tingene skal jo købes før eller siden

Anmeld

10. februar 2011

LC

Jeg købte også lidt hen af vejen, startede med nogle småting i hvid - og da vi vidste det bleve en pige.. så blev der da også købt en del lyserøde ting:-)

Men det er rart ikke at skulle bruge mange penge på en gang, hvis man istedet kan bruge lidt hver måned..

Anmeld

10. februar 2011

Lou87

Jolene skriver:

Jeg synes selv, det er for tidligt at begynde at købe komplet babyudstyr, da jeg kun er 14+5, men... Vi har lige været i Berlin i sidste uge, hvor jeg faldt over en sød baby T-shirt med billede og tekst på. Den kunne være til både en pige og en dreng, men min mand syntes ikke, vi skulle købe den. Han sagde ikke, det var fordi, han ikke kunne lide den, men at det var for tidligt.

Er det det? Som sagt vil jeg ikke fare ud og købe det hele nu, men sådan en lille T-shirt kunne man da godt købe - synes jeg. Og så fordi vi var i Berlin. Så har den også en historie.

Hvornår begynde I så småt at købe ind til bebs?

Syntes bestemt ikke en t shirt skader
Den kan jo gemmes hvis det er fordi der sku ku ske noget..
Og den fylder jo ikk lige så meget som en barnevogn feks
Så det synes jeg er fair nok.

Jeg "turde" ikk rigtig købe noget før jeg var i 4-5 måned tror jeg.
Jeg ved ikk hvorfor, men havde det bare ikk godt med det.
Men min mor købte lidt neutralt baby tøj i starten som vi jo så også ku gå og kigge på. Men da jg først havde været til MD, så købte jeg barnevogn (af de store ting) og lidt neutrale tøj ting af det nødveninde. Og da jeg havde været til 3D, ja der blev altså stormet ned i H&M og købt lyserød ind hehe.

Anmeld

10. februar 2011

Frøken J.

Jolene skriver:

Jeg synes selv, det er for tidligt at begynde at købe komplet babyudstyr, da jeg kun er 14+5, men... Vi har lige været i Berlin i sidste uge, hvor jeg faldt over en sød baby T-shirt med billede og tekst på. Den kunne være til både en pige og en dreng, men min mand syntes ikke, vi skulle købe den. Han sagde ikke, det var fordi, han ikke kunne lide den, men at det var for tidligt.

Er det det? Som sagt vil jeg ikke fare ud og købe det hele nu, men sådan en lille T-shirt kunne man da godt købe - synes jeg. Og så fordi vi var i Berlin. Så har den også en historie.

Hvornår begynde I så småt at købe ind til bebs?

Synes ikke der er nogen regler! Køb når du har lyst. Kan ikke se hvorfor der skulle være en bestemt grænse Det er givet at man kan miste, ja, men for mit vedkommende ved jeg da, at skulle vi miste, så prøver vi igen, og så kan tingene jo bare bruges i 2. omgang. Synes faktisk det er fornuftigt at starte på dit tidspunkt, for så skal man ikke smide en stor bunke penge på én gang

Anmeld

10. februar 2011

twinny

jeg købte det første sæt, før jeg blev gravid...

Men jeg har ingenting købt nu. pga. overtro med man først må købe efter 12 uge eller giver det uheld... jaaah, jeg ved det godt. men sådan jeg er..

men jeg ville sige hvis du føler for det, så go crazy in baby things....

Anmeld

10. februar 2011

132319

Jeg købte ikke noget før efter NF i uge 20 

Jeg ville være helt sikker på at fosteret var sundt og rask før jeg kunne/ville knytte mig til det og dermed også købe ting til det 

Anmeld

4. marts 2011

Sabina

Jeg begyndte først at købe ting efter md scanningen . :-) Det vil sige uge 19-20 ca.
Men synes da det er op til folk selv, hvornår de vil begynde at købe ting. men jeg synes personligt selv at når man er kommet halvvejs igennem, kan man gøre det :-)

Anmeld

4. marts 2011

Mamalou

Vi begyndte først efter scanningen i uge 20, men det var mest fordi vi ville vide kønnet - og derfor kunne købe tøj passende til kønnet. Vi havde dog fået tøj af kommende mormor og farmor i unisex - de skulle jo have lov

Jeg er i uge 31 nu og vi har fået det meste. Barnevognen blev købt på udsalg i januar, mens vi har arvet en masse - både tøj og udstyr. Faktisk mangler vi "bare" børneværelset med puslearrangement.

Jeg kan sagtens følge dig i, at det er svært at vente. Specilet fordi der ikke er noget mere lækkert end tøj til den lille. Det gør det mere virkeligt!

Så hvis jeg var dig, ville jeg gå i krig

Anmeld

4. marts 2011

BellaCiinea

Ork jeg er slet ikk gravid, og der er ingen planer om det endnu. Men jeg tænker allerede på at købe nogle småting når de er på tilbud, så jeg ikk står med kæmpe udgifter, når tiden er.

Tosset? Tjah måske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.