[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
Intet mærketøj til drengene, smukke...;)[/citat]
AV Eva, den var hård ;)... [/citat]
Ja ja ja...;) jeg ved det godt,...selvfølgelig skal man ikke spare der, men i stedet indføre grøddage...;)
[/citat]
hi hi... Majbritt overlever ikke hvis det er på drengene hun skal spare, ja så hellere leve af havregrød ;)...
KNUS PIA.[/citat]
Ja, det tror jeg også...(L)
Du skal ikke med en tur i byen i aften, smukke...:P8D[/citat]
Jim er jo ude og spille det er jo i dag de skulle spille netværk... Så jeg er alene med børnene... men kunne ellers havde været hyggeligt... du skulle til Kbh i dag ikk??
Knus Pia...
P.s Ang. med at lege i morgen, så kan Mikkel ikke i morgen, men lad os skynde os at finde en anden dag, for det ved jeg at han ville blive glad for...[/citat]
Jo, men Sine blev syg, så jeg er bare hjemme...:)
Men vi må lige finde en dag når Jim er hjemme...
Ja, men bare sig til med Mikkel...måske næste weekend, eller en hverdag???
Knus..[/citat]
Det skal jeg nok... jeg lukker jo så desværre sent i hverdagene, men I er da velkommen til at hente ham i sfo'en ;)...
Det må vi lige snakkes ved om *S*
Knus Pia.:)[/citat]
Det vil vi da meget gerne...(L) [/citat]
Jamen så lad os da lige finde en dag .... Tirsdag og onsdag er dumme dage - der er svømning og spring gymnastik... men ellers er de andre dage gode... :)
Knus Pia.[/citat]
I morgen ville passe os godt..jeppe har fri halv tre, men jeg er hjemme halv et og så kan vi bare køre ned efter Mikkel. Tror faktisk Jeppe har sløjd på Mikkels skole, så kan jeg jo hente Jeppe og så Mikkel bagefter...i sfo eller hjemme hos dig??
Ellers er der også fredag, der har jeppe fri tolv og jeg kl.13...uha, Jeppe bliver HELT vild når han skal lege med Mikkel..(L)
Knus fra mig til dig...
(H)(H)(H)
Anmeld