Sparetips...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

Honningblomst

Intet mærketøj til drengene, smukke...;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Pia.

Eva skriver:

AV Eva, den var hård ;)...

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

Ja ja ja...;) jeg ved det godt,...selvfølgelig skal man ikke spare der, men i stedet indføre grøddage...;)

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Ja ja ja...;) jeg ved det godt,...selvfølgelig skal man ikke spare der, men i stedet indføre grøddage...;)

hi hi... Majbritt overlever ikke hvis det er på drengene hun skal spare, ja så hellere leve af havregrød ;)...

KNUS PIA.

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

hi hi... Majbritt overlever ikke hvis det er på drengene hun skal spare, ja så hellere leve af havregrød ;)...

KNUS PIA.

Ja, det tror jeg også...(L)

Du skal ikke med en tur i byen i aften, smukke...:P8D

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

KNUS PIA.

Jim er jo ude og spille det er jo i dag de skulle spille netværk... Så jeg er alene med børnene... men kunne ellers havde været hyggeligt... du skulle til Kbh i dag ikk??

Knus Pia...

P.s Ang. med at lege i morgen, så kan Mikkel ikke i morgen, men lad os skynde os at finde en anden dag, for det ved jeg at han ville blive glad for...

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

KNUS PIA.

Jim er jo ude og spille det er jo i dag de skulle spille netværk... Så jeg er alene med børnene... men kunne ellers havde været hyggeligt... du skulle til Kbh i dag ikk??

Knus Pia...

P.s Ang. med at lege i morgen, så kan Mikkel ikke i morgen, men lad os skynde os at finde en anden dag, for det ved jeg at han ville blive glad for...

Jo, men Sine blev syg, så jeg er bare hjemme...:)
Men vi må lige finde en dag når Jim er hjemme...

Ja, men bare sig til med Mikkel...måske næste weekend, eller en hverdag???

Knus..

Anmeld

27. september 2008

Pia.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Intet mærketøj til drengene, smukke...;)[/citat] AV Eva, den var hård ;)... [/citat] Ja ja ja...;) jeg ved det godt,...selvfølgelig skal man ikke spare der, men i stedet indføre grøddage...;) [/citat] hi hi... Majbritt overlever ikke hvis det er på drengene hun skal spare, ja så hellere leve af havregrød ;)... KNUS PIA.[/citat] Ja, det tror jeg også...(L) Du skal ikke med en tur i byen i aften, smukke...:P8D[/citat] Jim er jo ude og spille det er jo i dag de skulle spille netværk... Så jeg er alene med børnene... men kunne ellers havde været hyggeligt... du skulle til Kbh i dag ikk?? Knus Pia... P.s Ang. med at lege i morgen, så kan Mikkel ikke i morgen, men lad os skynde os at finde en anden dag, for det ved jeg at han ville blive glad for...[/citat] Jo, men Sine blev syg, så jeg er bare hjemme...:) Men vi må lige finde en dag når Jim er hjemme... Ja, men bare sig til med Mikkel...måske næste weekend, eller en hverdag??? Knus..[/citat] Det skal jeg nok... jeg lukker jo så desværre sent i hverdagene, men I er da velkommen til at hente ham i sfo'en ;)... Det må vi lige snakkes ved om *S* Knus Pia.:)

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Intet mærketøj til drengene, smukke...;)[/citat] AV Eva, den var hård ;)... [/citat] Ja ja ja...;) jeg ved det godt,...selvfølgelig skal man ikke spare der, men i stedet indføre grøddage...;) [/citat] hi hi... Majbritt overlever ikke hvis det er på drengene hun skal spare, ja så hellere leve af havregrød ;)... KNUS PIA.[/citat] Ja, det tror jeg også...(L) Du skal ikke med en tur i byen i aften, smukke...:P8D[/citat] Jim er jo ude og spille det er jo i dag de skulle spille netværk... Så jeg er alene med børnene... men kunne ellers havde været hyggeligt... du skulle til Kbh i dag ikk?? Knus Pia... P.s Ang. med at lege i morgen, så kan Mikkel ikke i morgen, men lad os skynde os at finde en anden dag, for det ved jeg at han ville blive glad for...[/citat] Jo, men Sine blev syg, så jeg er bare hjemme...:) Men vi må lige finde en dag når Jim er hjemme... Ja, men bare sig til med Mikkel...måske næste weekend, eller en hverdag??? Knus..[/citat] Det skal jeg nok... jeg lukker jo så desværre sent i hverdagene, men I er da velkommen til at hente ham i sfo'en ;)... Det må vi lige snakkes ved om *S* Knus Pia.:)[/citat] Det vil vi da meget gerne...(L)

Anmeld

27. september 2008

Pia.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Intet mærketøj til drengene, smukke...;)[/citat] AV Eva, den var hård ;)... [/citat] Ja ja ja...;) jeg ved det godt,...selvfølgelig skal man ikke spare der, men i stedet indføre grøddage...;) [/citat] hi hi... Majbritt overlever ikke hvis det er på drengene hun skal spare, ja så hellere leve af havregrød ;)... KNUS PIA.[/citat] Ja, det tror jeg også...(L) Du skal ikke med en tur i byen i aften, smukke...:P8D[/citat] Jim er jo ude og spille det er jo i dag de skulle spille netværk... Så jeg er alene med børnene... men kunne ellers havde været hyggeligt... du skulle til Kbh i dag ikk?? Knus Pia... P.s Ang. med at lege i morgen, så kan Mikkel ikke i morgen, men lad os skynde os at finde en anden dag, for det ved jeg at han ville blive glad for...[/citat] Jo, men Sine blev syg, så jeg er bare hjemme...:) Men vi må lige finde en dag når Jim er hjemme... Ja, men bare sig til med Mikkel...måske næste weekend, eller en hverdag??? Knus..[/citat] Det skal jeg nok... jeg lukker jo så desværre sent i hverdagene, men I er da velkommen til at hente ham i sfo'en ;)... Det må vi lige snakkes ved om *S* Knus Pia.:)[/citat] Det vil vi da meget gerne...(L) [/citat] Jamen så lad os da lige finde en dag .... Tirsdag og onsdag er dumme dage - der er svømning og spring gymnastik... men ellers er de andre dage gode... :) Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.