tilbagebetaling af su-lån ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Hansen97

Og vil sige jeg blev færdig i 2001. Så det er 10 år siden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Aves.

112233 skriver:

4 % i renter bliver tilskrevet når du læser... derefter diskontoen + 1 %...

Ok..jeg troede faktisk ikke det var før vi var færdige...men hvad, det er jo stadig en billig udd. man får sig..

Anmeld

9. februar 2011

Noneother

lillepuller skriver:

okay må man ikke betale hvis man ikk er færdig med sin uddannelse endnu ? skal man betale tilbage først efter slut af uddannelsen?

og kan man min far tilbagebetale ?

Nej nej.. Du kan til HVER en tid betale hele eller noget af lånet tilbage. Det kan du med alle lån.

Du skal bare senest begynde at afdrage et år efter endt uddannelse.

Anmeld

9. februar 2011

Hansen97

Noneother skriver:

Nej nej.. Du kan til HVER en tid betale hele eller noget af lånet tilbage. Det kan du med alle lån.

Du skal bare senest begynde at afdrage et år efter endt uddannelse.

Du kan godt rykke det.. jeg har rykket det i 10 år.... men nu SKULLE jeg også begynde at betale tilbage.

Anmeld

9. februar 2011

dollygirl

Eva. skriver:

Jeg mener først der løber renter på når du er færdig..er det et lån du har taget fra en udd. du ikke gjorde færdig..? du kan altid betale tilbage og så meget du vil...og har det stået i bero i 4 år så ryger der jo renter på..

Jeg er færdig som pædagog om 4 mdr....vildt vildt vildt...det har været en hård omgang pga en masse i mit privatliv, så det er en kæmpe stor sejr at komme igennem som enlig mor med tre unger og alt det andet der har været...jeg kan ikek få armene ned, selvom der lige er 5 eksamener endnu..men mon ikke jeg klarer den.. 

okay .. ej hvor godt for dig . stort tillykke

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

lillepuller skriver:

okay .. ej hvor godt for dig . stort tillykke

Tak for det...

Anmeld

9. februar 2011

dollygirl

112233 skriver:

Du kan godt rykke det.. jeg har rykket det i 10 år.... men nu SKULLE jeg også begynde at betale tilbage.

hvis du rykker det , bliver det det så ikk større ?

Anmeld

9. februar 2011

Noneother

112233 skriver:

Hmm. Det info kunne jeg gerne ha´brugt for en måned siden

Jeg er begyndt at betale tilbage, men jeg starter jo igen senest til august, så det er lidt fjollet egentlig.

Anmeld

9. februar 2011

Hansen97

lillepuller skriver:

hvis du rykker det , bliver det det så ikk større ?

Jo der ryger jo rente på.. men som sagt i juni 2001 var min gæld på 70000 og her 10 år efter er den på 84000kr som jeg skal betale tilbage. Det er 14000kr i renter.. derfor forstår jeg ikke rigtig dine tal...

Har ikke haft råd til at betale før nu...

Anmeld

9. februar 2011

Hansen97

Noneother skriver:

Hmm. Det info kunne jeg gerne ha´brugt for en måned siden

Jeg er begyndt at betale tilbage, men jeg starter jo igen senest til august, så det er lidt fjollet egentlig.

Du kan bare ringe ind og sige du vil have det rykket.. eller gøre det selv under SU-lån's hjemmeside...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.