Er I begyndt at få gråt hår...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Jeg talte med min veninde den anden dag..hun er 34 og jeg er 35 år..hun fik de første grå hår da hun var 19 år og jeg har ikke set et på mig endnu..jeg er lys og hun er mørk, det har nok betydning. Min mor er sådan lidt leverdej, 60 år gammel og har ikke et eneste...min far på samme alder har lidt..

Hvordan ser det ud hos jer....og vil I farve det hvis det kommer...jeg har drømmen om den der smukke sølvfarvede pædagog page, men jeg ender sgu nok også bare med en lækker leverdej med baconrøde striber..

Ja...jeg har..og jeg ELSKER dem

Faktisk er mine ikke grå..men hvide.
Nu er jeg jo gyldenblond, så derfor ser man ikke de hvide hår så let.
Da jeg skulle have Nickolai fik jeg B12-vitaminmangel og i løbet af kort tid, fik jeg to totter i hver side af tindingen, som er kridhvide. I starten så det godt nok noget mystisk ud synes jeg, og da jeg på det tidspunkt som 38 årig ikke havde et eneste gråt hår ellers, så jeg følte mig lidt ligesom hende pigen fra X-men (bortset fra at den film ikke var fremme endnu) og at alle bare så totterne, der flashede ud til hele verden.
Men alligevel synes jeg de var facinerende, for det var ligesom et synligt blillede på det, at have fået mit mirakel af en søn.
Nu er jeg så 52..og jeg er stadig gyldenblond...jo jeg har hvide hår andre steder nu..så man ser det ikke så meget, men jeg skyller af og til mit hår med kamille, som så farver de hvide gyldne.
Men ellers tror jeg, at jeg måske bliver hvidhåret som min oldemor. Hun havde samme type hår som mig og lige så langt og kraftigt og samme farve som ung og ældre.
Og hvis jeg kan blive ved med at have hår som hende og så helt hvidt, og lige så langt og kraftigt som 97 årig, vil jeg da blive dybt betaget og føle mig som en rigtig olde, når jeg bliver gammel

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Kloster

Hej Eva.

Nej jeg har ikke grå hår. Jeg bliver jo klippet ret ofte, da jeg er korthåret, så jeg spurgte frisøret for nogle måneder siden, og det havde jeg ikke endnu.

Min far er fuldstændig sølvræv, mens min mor bare et "mat" i sin brune farve hår.

Om jeg ville farve det, hvis og når jeg fik gråt hår... Ja det ville jeg nok, men ikke pga det grå hår, men fordi jeg i forvejen farver mit hår hver 1½-2. måned. Jeg synes et flot hår også sagtens kan være gråt....

Hver alder sin charme..

Anmeld

9. februar 2011

Frøken J.

Jeg er 21 og er begyndt at få nogle grå hår i pandehåret. Måske en 10 stykker eller sådan. Det er meget ungt og aner ikke hvorfor de er kommet, men det gør mig ikke så meget, for jeg farver alligevel jævnligt håret en tand mørkere end min normale mørkebrune Kan dog ikke farve det under graviditeten, så jeg lever med det. Synes ikke det er pinligt eller noget, sådan er det jo for nogen

Anmeld

9. februar 2011

ønskebørn74

Eva. skriver:

Jeg talte med min veninde den anden dag..hun er 34 og jeg er 35 år..hun fik de første grå hår da hun var 19 år og jeg har ikke set et på mig endnu..jeg er lys og hun er mørk, det har nok betydning. Min mor er sådan lidt leverdej, 60 år gammel og har ikke et eneste...min far på samme alder har lidt..

Hvordan ser det ud hos jer....og vil I farve det hvis det kommer...jeg har drømmen om den der smukke sølvfarvede pædagog page, men jeg ender sgu nok også bare med en lækker leverdej med baconrøde striber..

Nej for det er så få at jeg plukker dem... GG... Længe leve forfængeligheden... GG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.